گفتیم هرجا بخواهید بازی می کنیم، حق پیکان پیروزی بر استقلال بود

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز دوشنبه در استادیوم آزادی شروع شد که این ملاقات با تساوی 2 به 2 به انتها رسید.

گفتیم هرجا بخواهید بازی می کنیم، حق پیکان پیروزی بر استقلال بود

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

حسین فرکی در خاتمه این بازی گفت: قبل از بازی هم گفته بودم در شهر قدس هم استقلال میزبان است. اینکه محل بازی را تغییر دادند چندان درست نیست. ما دو بازی قبلی مان هم لغو شده بود و بنا به دلایلی نمی خواستیم این بازی هم کنسل گردد. گفتیم هرجا بگویند بازی می کنیم.

سرمربی پیکان تهران اضافه نمود: ما با شرایط خاص به آزادی آمدیم. میزبان و میهمان بودنمان مقابل استقلال هیچ فرقی نمی کند.

وی ادامه داد: حق ما در این بازی برد بود. در نیمه اول چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم. وقتی گل دوم را خوردیم بازهم کوشش کردیم تا با تعویض هایمان گل بزنیم. احترام زیادی برای تیم استقلال قائلم ولی حقمان برد بود.

فرکی تاکید نمود: در هیچ بازی ای استقلال اینگونه کم موقعیت نبود. آنها تنها دو موقعیت داشتند که آن را هم گل کردند.

سرمربی پیکان درباره خراب کردن موقعیت های گلزنی مهاجمانش گفت: وقتی تیم از شرایط مسابقه خارج گردد این مسائل هم پیش می آید. به خاطر آلودگی هوا و شرایط جوی درسالن تمرین کردیم که طبیعی است در چنین فضایی نمی توان تمرین خوب انجام داد.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به حضور شما از اواسط فصل گذسته و بستن تیم با نطر خودتان در ابتدای این فصل چرا پیکان به خوبی امتیاز نگرفته است توضیح داد: از چهارده پانزده بازیکن استقاده می کنیم. با توجه به بودجه باشگاه تیمی را با مبلغ بسیار پایین بستیم که هیات مدیره در جریان هستند. غیر از یکی دو بازی که خوب نبودیم در بقیه بازی ها نتوانستیم پیروز شویم. خودم قبول دارم باید شش امتیاز بیشتر از زمان فعلی کسب می کردیم تا همپای فولاد و نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم. الان هم خیلی نگران نیستیم. شخصا هدفی را در پیکان دنبال می کنم که احتیاج به زمان دارد. ما نگاهمان به آینده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 677

به "گفتیم هرجا بخواهید بازی می کنیم، حق پیکان پیروزی بر استقلال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتیم هرجا بخواهید بازی می کنیم، حق پیکان پیروزی بر استقلال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید