7 قبرستان وحشتناک در دنیا که خون را در رگ های شما منجمد می نمایند

به گزارش سیلور 7، گورستان و یا آرامستان ها در بیشتر اوقات باعث اندوه و غرق شدن در افکار تیره و تار می شوند. با این اوصاف وقوع حوادث غیر طبیعی در گورستان ها دور از فکر نیست.

7 قبرستان وحشتناک در دنیا که خون را در رگ های شما منجمد می نمایند

به گزارش گروه وبگردی خبرنگاران، گورستان و یا آرامستان ها در بیشتر اوقات باعث اندوه و غرق شدن در افکار تیره و تار می گردد. با این اوصاف وقوع حوادث غیر طبیعی در گورستان ها دور از فکر نیست. بیشتر ما تحمل تماشا گورستان ها در طول شب را نداریم حتی اگر عزیز در گذشته ای مهمان آن مکان باشد. اما هستند اماکنی که در طول روز هم باعث وحشت افراد زیادی شده اند. تصویر 7 گورستان عجیب و غریب در گزارش پیش رو آورده شده است و هر کدام از این قبرستان ها داستان وحشتناک و حقیقت جالبی را در سینه دارند. (اگر مشکل قلبی و یا ترس از مطالب خوفناک دارید. لطفا ادامه مطلب را مطالعه نفرمایید.)

1. گورستان سن میشل وهم ایتالیا

وهم یکی از جاذبه های توریستی دنیا است. اما گورستان سن میشل جایی است که گذر کمتر کسی به آن می افتد. از 1807 تا امروز عده زیادی از مردم روح در این مکان دیده اند. این شایعات باعث شده است که این گورستان به حال خود رها گردد.

2. گورستان هایگ گیت لندن

گورستان از 1960 شاهد اتفاقات عجیبی بوده که تا امروز پاسخی برایش پیدا نشده است. مردم محلی ادعا می نمایند. پشت نرده های محافظ این گورستان یک خون آشام زندگی می نماید. شاهد این مدعا پیدا شدن حیوانات مرده ای است که تا آخرین قطره خونشان از بدن کشیده شده است. مردم محلی برای شکار خون آشام دست به کاوش های بسیاری زدند. اما کوچک ترین اثری از او نیافتند.

3. گورستان گری فریرز کی رک یارد ادینبورگ

در مرکز اسکاتلند گورستانی قرار گرفته است که خانه آخرت عده زیادی از افراد مشهور این کشور است. مشکل این گورستان از وقتی شروع شد که عده ای بدون اجازه و کاملا دزدانه وارد مقبره مرد بی خانمانی به نام جرج مک کنزی شدند. به گزارش سماتک از آن پس افرادی که برای سر زدن به گور آشنایان و اعضای خانواده خود به این گورستان می فرایند. از طرف موجودی نامرئی مورد حمله قرار می گیرند. در مواردی حتی زخمی شده و یا از طرف موجودی مجهول گاز گرفته میشوند. عده ای هم در این مکان بیهوش شده اند.

4. گورستان بوناونتور بلغارستان

شهدای ملی این کشور در این گورستان آرمیده اند. اما بیشتر از ارواح مجسمه های بسیار عجیب این مکان باعث شهرتش شده است. یکی از مجسمه های عجیب متعلق به گریس واتسن دختر کوچکی است که در این گورستان آرمیده است. اطراف مجسمه دختر هدایای زیادی قرار گرفته است؛ و بنا به ادعای افراد محلی اگر یکی از هدیه ها از کنار مجسمه برداشته گردد مجسمه اشک می ریزد!

5. گورستان گلاس نوین ایرلند

یکی از معروفترین گورستان های ایرلند بی شک گورستان شهر دوبلین است. در این مکان چند فرد بسیار مشهور به خواب ابدی فرو رفته اند. اما مسئله ای که آن را در سال های اخیر سر زبان ها انداخته است. دزدی از اجساد است. به همین علت محافظینی برای گورستان در نظر گرفتند که همراه سگ های شکاری در ساعات شب نگهبانی دهند. اما هیچکس در این رابطه دستگیر نشد. همچنان اجساد این مکان از دل خاک بیرون کشیده شده رو به آسمان می خوابند.

6. گورستان قیامت استان متحده آمریکا

در ارتباط با گورستان قیامت شیکاگو داستان ناراحت نماینده ای وجود دارد. در مراسم تدفینی که در این گورستان برگزار گردید دختر کوچکی شرکت کرد. به محض ترک گورستان دختر کوچک به قتل رسید. از آن روز به بعد افرادی که سوار بر خودروهایشان از نزدیک گورستان می گذرند. دختر کوچکی را می بینند که گوشه خیابان ایستاده است و از رانندگان می خواهد او را سوار نموده جلوی در گورستان پیاده نمایند. افرادی که خواهش او را بر آورده نموده او را مقابل در گورستان پیاده نموده اند ادعا مینمایند دخترک به راحتی از جلوی چشمانشان محو شده است.

7. گورستان سالم استان متحده آمریکا

جادوگران زیادی در این شهر زندگی می کردند. یک روز مردم شهر قیام نموده تمام جادوگران را دستگیر و به قتل رساندند. برای آن ها کلیسای کوچکی ساخته در حیاط کلیسا کشته هایشان را دفن کردند. از گورستان جادوگران چه چیز ترسناک تر وجود دارد!

منبع: تالاب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1862

به "7 قبرستان وحشتناک در دنیا که خون را در رگ های شما منجمد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 قبرستان وحشتناک در دنیا که خون را در رگ های شما منجمد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید