8 وسیله الکترونیکی که در سفر باید به همراه داشت ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش سیلور 7، رالف والدو امرسون (Ralph Waldo Emerson) می گوید: زندگی راستا سفر است، نه مقصد آن. خب البته او هیچ وقت یک سفره 10 ساعته در هواپیما را تجربه نکرد. تعطیلات برای سپری کردن لحظاتی خوش است. اما مسائلی مانند در راه ماندن و گم شدن در طول سفر، برای انسان هایی که عاشق استراحت در خانه هایشان هستند می تواند امری ناخوشایند باشد. حالا تصور کنید که در حال مانده اید و باتری گوشی و تبلت شما در حال تمام شدن است، فکر به این موضوع هم آزار دهنده است. امروزه وسایل الکترونیکی مانند گوشی، تبلت، دوربین و… تبدیل به بخشی جدانشدنی از زندگی بشر شده. بنابراین تصمیم گرفتیم که لیستی از وسایل مربوط این دستگاه ها تهیه کنیم تا به یاری آن، حین سفر از مسائل احتمالی جلوگیری کنید. در ادامه با معرفی 8 وسیله الکترونیکی که باید در سفر به همراه داشته باشید، با مجله خبرنگاران همراه باشید.

8 وسیله الکترونیکی که در سفر باید به همراه داشت ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

پاور بانک با ظرفیت بالا

این روز ها باتری های خارجی یا همان پاوربانک ها در میان مردم بسیار محبوب شده است اما به علت این که با افزایش گنجایش ذخیره انرژی این باتری ها، وزن آن هم زیاد می گردد، بیشتر مردم به سراغ خرید یک پاور بانک میانه و یا کوچک می فرایند. اما باید به شما بگوییم که اگر اهل سفر هستید، ضروری است یک پاور بانک با ظرفیت بالا بخرید تا در طول سفر دیگر هیچ وقت استرس تمام شدن باتری گوشی عزیزتان را تجربه نکنید.

در زمان خرید پاوربانک دقت کنید که این وسیله حداقل 2 پورت خروجی انرژی داشته باشد زیرا بیشتر سفر های ما به همراه دوستان و خانواده هایمان است و آن ها هم حتما دستگاهی دارند که نیاز به شارژ شدن داشته باشد.

منوپاد مخصوص سلفی

خوب یا بد، سلفی گرفتن به یک بخش جدانشدنی از برنامه سفر مسافران تبدیل شده، پس حالا که می خواهید سلفی بگیرید، یک سلفی زیبا و با ارزش بگیرید. به یاری منوپاد، می توانید تصاویری با وسعت اطلاعات بیشتری ثبت کنید. بنابراین اگر می خواهید عکسی بگیرید که هم خودتان هم دوستانتان و هم منظره ها پشت سر همه شما به خوبی در تصاویر باشد، یک منوپاد تهیه کنید تا عکس های زیبا تری از سفر خود ثبت کنید.

ردیاب چمدان

این یک دستگاه کاربردی است که برای تک تک مسافران هواپیمایی و حتی سفرهای زمینی هم ضروری است. وقتی چمدان خود را تحویل بخش بار می دهید همواره با این استرس دست و پنجه نرم می کنید که اگر چمدانم گم بگردد چه؟. راهکار این مشکل استفاده از این دستگاه ردیاب است که فرستنده آن را باید داخل چمدانتان قرار دهید و بخش دیگر که گیرنده امواج است همراه خود نگه دارید. به این صورت به آسانی می توانید از موقعیت جغرافیایی چمدانتان نسبت به این دستگاه مطلع شوید.

سه راهی برق مجهز به ترانس

هیچ وقت روی سلامت دستگاه های الکترونیکی خود ریسک نکنید. به خصوص وقتی در سفر هستید بیشتر از هر زمان دیگری به گوشی یا تبلتتان نیاز دارید. برق شهری کشور مقصدتان ممکن است ولتاژ متفاوتی داشته باشد و این یک مشکل عظیم است که با یک سیستم کنترل جریان برق به راحتی قابل حل شدن است. بعلاوه اگر تخت خوابتان در هتل در مجاورت دو راهی برق نباشد به یاری این سیم سیار می توانید در حالی که در تختان دراز کشیده اید به راحتی با وسایل برقی خود هم کار کنید و هیچ وقت وسایلتان را در صف شارژ شدن نگه ندارید.

دستگاه کتابخوان

آخرین گزینه فهرست پیشنهادی ما یک دستگاه کتابخوان الکترونیکی است. اگر اهل کتاب خواندن هستید و زیاد سفر می کنید یکی از این دستگاه ها را به خودتان بدهکارید. درست است که هیچ چیز جای استفاده از کتاب بر روی کاغذ را نمی گیرد اما با توجه به وزن کتاب استفاده از این دستگاه می تواند در باری که حمل می کنید بسیار تاثیرگذار باشید.

کیس محافظ گوشی در برابر آب

اگر به مناطقی می روید که نزدیک دریا و یا استخر است، این احتمال همواره وجود دارد که به وسیله دوستانتان به درون آب پرتاب شوید و یا در خوشبینانه ترین حالت به صورت اتفاقی، این مشکل برای شما پیش بیاید. برای این که در سفر تلفن همراه خود را از خطر سوختن نجات دهید پیشنهاد می کنیم حتما یکی از این کیس های ضد آب را بخرید.

هدست هایی با گیرنده نویز

در طول سفر ممکن است در کنار افرادی باشید که سر و صدای زیادی دارند، بچه هایی که مدام جیغ می زنند، مکان های دیدنی پرطرفدار که صدای همهمه در آن کر کننده است، خیابان های شلوغ و حتی افرادی که در کنار ساحل در حال سرگرمی هستند، همه این صداهای اضافه می تواند با استفاده از یک هدست مجهز به نویزگیر رفع گردد و در آرامش مطلق به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و از سفرتان لذت ببرید. پس اگر خودتان را در چنین شرایطی می بینید خرید این هدست ها را از قلم نیاندازید.

اسپیکر ضدآب

اسپیکر های بلوتوثی که به تازگی در بازار هواداران زیادی پیدا نموده، یک دستگاه کاربردی در سفر شما خواهد بود. به خصوص اگر به جنگل و ساحل می روید، با استفاده از یک اسپیکر ضدآب می توانید، از گوش دادن به موسیقی دلخواهتان و در حین لذت بردن از منظره ها، لحظات زیبایی را خلق کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1808

به "8 وسیله الکترونیکی که در سفر باید به همراه داشت ، فروش آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 وسیله الکترونیکی که در سفر باید به همراه داشت ، فروش آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید