iOS 17 با قابلیت های شخصی سازی پیشرفته معرفی گردید

به گزارش سیلور 7، دقایقی پیش اپل در رویداد جهانی توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC 2023 از نسخه تازه سیستم عامل محبوب خود یعنی iOS 17 با قابلیت های شخصی سازی پیشرفته و مجذوب کننده رونمایی کرد که در ادامه به آنالیز خلاصه وار ویژگی های تازه این سیستم عامل خواهیم پرداخت.

iOS 17 با قابلیت های شخصی سازی پیشرفته معرفی گردید

اولین به روزرسانی در سیستم عامل iOS 17 مربوط به بخش مخاطبین و تماس هاست. کاربران در این سیستم عامل قادر خواهند بود تا تصویر شخصی سازی شده خود را در زمان تماس به دیگران، روی آیفونشان به نمایش بگذارند. قابلیت نو دیگری که به این سیستم عامل اضافه شده قابلیت Live Text for Voice Mail است که به کاربران اجازه می دهد همزمان که طرف مقابل در حال گذاشتن یک پیغام برای آن هاست، قادر باشند چیزی که او می گوید را روی صفحه نمایش آیفونشان مشاهده نمایند. فیس تایم نیز در iOS 17 قابلیت نوی را دریافت نموده که به کاربران این اجازه را می دهد تا در صورت عدم پاسخگویی هنگام برقراری تماس های تصویری، یک پیغام تصویری برای شخص مقابل بگذارید تا بعدا آن را مشاهده کند.

اپل در سیستم عامل iOS 17، از قابلیت نوی به نام NameDrop رونمایی نموده که به کاربران آیفون اجازه می دهد صرفا با نزدیک کردن دو آیفون به هم، بتوانند شماره تماس یا اطلاعاتی مانند ایمیل و… را به اشتراک بگذارند؛ بدون اینکه احتیاج باشد شماره خود را برای کاربر شخص مقابل ارسال نمایند. این قابلیت بعلاوه امکان اشتراک گذاری تصاویر را فراهم می نماید و اگر فایل خیلی بزرگ باشد، این امکان وجود دارد تا بدون هیچ مسئله ای به دانلود ادامه دهند. سیستم عامل iOS 17 بعلاوه شامل به روزرسانی های صفحه کلید، از جمله پیشرفت هایی برای تصحیح اتوماتیک متون است. قابلیت Dictation نیز اکنون از یک مدل هوش مصنوعی نو استفاده می نماید.

اپلیکیشن نوی در این سیستم عامل معرفی شده که Journal نام دارد و ابزاری برای ثبت خاطره های شما به شمار میرود. غول فناوری ادعا نموده که همه خاطرات کاربران در این اپ نو، صرفا به وسیله خود آن ها قابل مشاهده هستند و هیچ اطلاعاتی از آیفون آن ها به فضای ابری منتقل نمی گردد. بعلاوه، همه این اطلاعات ثبت شده نیز به شکل سرتاسری رمزگذاری شده اند. اپل تجربه کار با سیری را نیز بسیار آسان تر نموده و دیگر کاربران تنها با گفتن Siri به جای عبارت Hey Siri می توانند دستیار صوتی اپل را فرا بخوانند. در iOS 17، کاربران آیفون اگر این گوشی را به صورت افقی روی استند یا شارژر قرار دهند، به لطف قابلیت نو StandBy می توانند از آیفون خود به عنوان نمایشگر هوشمند نیز بهره ببرند.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2298

به "iOS 17 با قابلیت های شخصی سازی پیشرفته معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "iOS 17 با قابلیت های شخصی سازی پیشرفته معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید