اثر گذاری نهضت ملی مسکن تا یک سال ونیم آینده هم معین نمی گردد، تقاضای انباشته شده 6میلیون واحد مسکونی در کشور

به گزارش سیلور 7، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: اثر گذاری نهضت ملی مسکن تا یک سال ونیم آینده هم در بازار مسکن تعیین نخواهد شد این در حالی است که بازار مسکن 6میلیون تقاضای انباشته دارد.

اثر گذاری نهضت ملی مسکن تا یک سال ونیم آینده هم معین نمی گردد، تقاضای انباشته شده 6میلیون واحد مسکونی در کشور

خشایار باقر پور گفت: تا یک سال و نیم آینده اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن اثر گذاری چندانی بر روی بازار مسکن ندارد این در حالی است که تا به امروز یک میلیون و 600 هزار تامین زمین اجرا شده و از این تعداد هم یک میلیون 200 هزار مسکن در پی مجوز هستند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران 119 هزار مسکن تنها در مرحله اسکلت است و تا یک سال و 6 ماه دیگر به اتمام می رسد. همچینن 48 هزار واحد مسکن در قالب این طرح هم در مرحله سفت کاری واقع شده است. و 23 هزار واحد مسکن دیگر هم در در مرحله نازک کاری واقع شده است. بنابراین تا یک سال آینده در برترین حالت 60 هزار واحد آماده خواهد شد.

او می گوید: از دو دولت گذشته شش میلیون تقاضای مسکن در کشور به جای مانده که این حجم از تقاضا با ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در صورت اتمام این پروژه ها هم جبران نمی گردد، بنابراین در این بخش باید بتوانیم از فرصت و ظرفیت های تعاونی استفاده کنیم.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2188

به "اثر گذاری نهضت ملی مسکن تا یک سال ونیم آینده هم معین نمی گردد، تقاضای انباشته شده 6میلیون واحد مسکونی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر گذاری نهضت ملی مسکن تا یک سال ونیم آینده هم معین نمی گردد، تقاضای انباشته شده 6میلیون واحد مسکونی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید