اخراج 15هزار کارمند ار شرکت رنو

به گزارش سیلور 7، شرکت رنو در بیانیه ای گفت: دشواری های پیش روی این گروه، بحران بزرگی که صنعت خودروسازی با آن روبرو است و نیز ضرورت گذار اکولوژیک، همگی از عوامل ضروری در سوق دادن این شرکت برای تسریع در تحول خود بوده اند.

اخراج 15هزار کارمند ار شرکت رنو

4600 نفر از کارکنان رنو در فرانسه بیکار خواهند شد

شرکت خودروسازی رنو اعلام نمود که به منظور کاهش اهداف فراوری خود در پاسخ به بحران عظیم صنعت خودروسازی، 15 هزار شغل را در سراسر دنیا حذف خواهد نمود. این غول خودروسازی روز آدینه بدون ذکر جزئیاتی بیشتر، گفت که 4600 نفر از کارکنان خود را در فرانسه از کار بیکار خواهد نمود.

شرکت رنو که 180 هزار پرسنل دارد، همچنین برنامه های افزایش ظرفیت فراوری خود را در کشور های مراکش و رومانی متوقف نموده است. این خبر در حالی اعلام شده که شرکت خودروسازی نیسان، از شرکای تجاری رنو و میتسوبیشی، دیروز از اخراج هزاران نفر از کارگران خود اطلاع داد.

شرکت رنو در بیانیه ای گفت: دشواری های پیش روی این گروه، بحران عظیمی که صنعت خودروسازی با آن روبرو است و نیز ضرورت گذار اکولوژیک، همگی از عوامل ضروری در سوق دادن این شرکت برای تسریع در تحول خود بوده اند.

این شرکت فرانسوی ظرفیت فراوری را از چهار میلیون به سه میلیون و 300 هزار خودرو تا سال 2024 میلادی کاهش خواهد داد. فروش اتومبیل های رنو، در سه ماهه اول امسال با کاهش 25 درصدی روبرو بوده است. افتی که ناشی از مسائل صنعت خودروسازی از جمله کاهش تقاضا در چین، روی آوردن به خودرو های الکتریکی و اپیدمی دنیای ویروس کرونا بوده است.

شرکت رنو که بخشی از آن تحت مالکیت دولت فرانسه قرار گرفته است، اکنون برای دریافت وامی 5 میلیارد یورویی با دولت در حال مذاکره است. این گروه خوردوسازی همچنین در حال آنالیز انطباق ظرفیت فراوری در روسیه است و نیز از توقف فعالیت فراوریات خوردو های بنزینی این برند در چین اطلاع داده است.

ژان دومینیک سنارد، رئیس شرکت رنو گفت: تغییرات جدید برای اطمینان از ثبات و پایداری شرکت و توسعه آن در دراز مدت، اساسی هستند.

در حالی که تقریبا تمامی شرکت های خودروسازی برای ادامه حیات با چالش روبرو هستند، شرکت رنو، پس از دستگیری کارلوس گوسن، مدیرعامل سابق آن در ماه نوامبر 2018 میلادی که منجر به شکاف میان این شرکت با متحدان تجاری خود، نیسان و میتسوبیشی شد، با مسائلی خاص دست و پنجه نرم می نماید.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1070

به "اخراج 15هزار کارمند ار شرکت رنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 15هزار کارمند ار شرکت رنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید