اظهارات مادر دانش آموز دیری: متوجه یاری های مدیر مدرسه نبودم

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران : مادر سیدمحمد موسوی زاده دانش آموز فقید 11 ساله دیری با قدردانی از حمایت های مدیر دبستان فرزندش، به اهدای گوشی توسط مدیر مدرسه و عضویت او در شبکه شاد اذعان کرد.

اظهارات مادر دانش آموز دیری: متوجه یاری های مدیر مدرسه نبودم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بعد از ظهر روز گذشته کودکی 11 ساله در شهرستان دیر استان بوشهر جان خود را از دست می دهد. اولین خبری که توسط یک رسانه منتشر می گردد، خبر از خودکشی این کودک به وسیله حلق آویز شدن خود به دلیل نداشتن گوشی برای ورود به شبکه شاد است.

در کسری از ثانیه این خبر بازتاب وسیعی در فضای مجازی ملی و بین المللی پیدا می نماید، به گونه ای که شبکه های معاند نیز با سوء استفاده هر چه تمام تر، آتش بیار معرکه می شوند.

خانم نجار مادر دانش آموز فوت شده دیری گفت: آقای ایرج قاسمی مدیر مدرسه فرزندم در این سال ها یاری هایی به فرزندم داشته است که متوجه نبوده ام و از وی کمال تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه مدیرمدرسه یک گوشی را در اختیار فرزندم قرار داد، اضافه کرد: در این سالها نمی دانستم کتاب های درسی، لباس فرم مدرسه و بیمه فرزندم از کجا تامین می شده است. در این پنج سال آقای قاسمی به فرزندم خیلی یاری نموده است. ایشان برای فرزند من چیزی کم نگذاشته است. این یاری ها به صورت نقدی و کارت بانکی و مواد غذایی بوده است. محبت های ایشان را هرگز فراموش نمی کنم.

خانم نجار در مورد فعالیت فرزندش در شبکه شاد، گفت: سید محمد در شبکه شاد عضو بوده است اما نمی دانم که تا لحظه آخر در شبکه شاد فعال بوده است یا نه؛ چون همان روز حادثه در منزل نبوده ام.

وی توضیح داد: از مدیر مدرسه فرزندم راضی هستم و از او شکایتی ندارم و فقط می خواهم بچه ام را حلال کند، چون در این سال ها همواره در کنار ما بوده و خیلی محبت در حق فرزند من داشته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1291

به "اظهارات مادر دانش آموز دیری: متوجه یاری های مدیر مدرسه نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مادر دانش آموز دیری: متوجه یاری های مدیر مدرسه نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید