دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: کلیه وجوه دریافتی مجاز در هنگام ثبت نام شامل بیمه و کتاب های درسی فقط به وسیله واریز به حساب مدرسه امکان پذیر است.

دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است

مجید فاریابی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق وجوه دریافتی توسط مدیران مدارس، اظهار کرد: دریافت هرگونه هزینه های اختیاری و دیگر خدمات با هماهنگی و موافقت انجمن اولیای مدرسه و رعایت سایر قوانین پس از آغاز سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر بازرسان ستاد نظارت بر ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از بعضی مدارس، اضافه کرد: از آغاز ثبت نام تا 12 تیر ماه از 14 ستاد ثبت نام ادارات و همچنین 82 مدرسه بازدید شده که در این بین، نسبت به احضار دو مدیر، تذکر به 6 مدیر مدرسه و یک مورد برگشت وجه اقدام شده است.

رئیس ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس عادی دولتی و هیئت امنایی بر اساس محدوده بندی جغرافیایی انجام می گردد.

فاریابی با اشاره به گشایش پایگاه های سنجش سلامت از اول مرداد، بیان نمود: مدیران مدارس موظفند از تاریخ 10 تیرماه نسبت به ثبت نام در سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود و یا پیش دبستان برای نوبت گیری اقدام نمایند.

وی درباره ثبت نام مدارس غیر دولتی نیز گفت: انعقاد قرارداد شهریه بین ولی دانش آموز و مدرسه غیر دولتی در سامانه معین شهریه به نشانی www.mosharekatha.ir انجام می گردد که یک نسخه از آن پس از مهر و امضا به اولیا تحویل می گردد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سامانه رسیدگی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir و شماره تلفن 33324876 آماده پاسخگویی به شکایات احتمالی اولیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1141

به "دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید