انتقال مسی به پاری سن ژرمن منتفی شد؟

به گزارش سیلور 7، به نظر می رسد که بعد از اعلام جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا، داستان او و باشگاه کاتالانی وارد فاز جدیدی خواهد شد. در واقع شکایتی به کمیسیون اروپا ارائه شده که بر اساس آن ممکن است اجازه داده نشود که لیونل مسی با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کند.

انتقال مسی به پاری سن ژرمن منتفی شد؟

در واقع این موضوع به مسائل اقتصادی مربوط می گردد. باشگاه پاری سن ژرمن به لحاظ بازی جوانمردانه اقتصادی در شرایط بدتری نسبت به بارسلونا به سر می برد. بر اساس شکایت گروهی از اعضای بارسا به کمیسیون اروپا، در فصل 20-2019 نسبت حقوق و عایدی تیم پاریسی 99 درصد بوده که این نسبت برای بارسلونا عدد 54 درصد بوده است.

این مستندات به وسیله یک وکیل معتبر به نام خوان برانکو و به نمایندگی از شرکای کاتالانی به کمیسیون اروپا ارائه شده و آنها خواهان تجدید نظر در خصوص باشگاه فرانسوی شده اند. در واقع بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا، آنها با این شکایت قصد دارند از مذاکره فوق ستاره آرژانتینی و PSG و نهایتاً عقد قرارداد او با این باشگاه جلوگیری نمایند. به این معنا که اگر مسی قصد انتقال به پاری سن ژرمن را داشته باشد این گروه تمام کوشش خود را برای جلوگیری از این اتفاق انجام خواهند داد.

از طرف دیگر تصمیم برای جلوگیری از عقد قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن باید قبل از امضای آن اتخاذ گردد چراکه در غیر این صورت شرایط دیگری رقم می خورد و ممکن است زمان زیادی برای تجدید نظر در این رابطه صرف گردد. در واقع اعضای بارسلونا معتقد است که پاری سن ژرمن به نوعی قوانین اقتصادی را دور می زند و قصد دارند تا در این شکایت خود به حقوق بالای بازیکنانی نظیر سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جانلوئیجی دوناروما، کیلیان امباپه و نیمار هم اشاره نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1799

به "انتقال مسی به پاری سن ژرمن منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مسی به پاری سن ژرمن منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید