بایدن ماسک را اجباری خواهد نمود

به گزارش سیلور 7، ایسنا نوشت: نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا خواهان آن شد که همه آمریکایی ها در سه ماه آینده هنگام بیرون رفتن از خانه ماسک بزنند.

بایدن ماسک را اجباری خواهد نمود

به گزارش پایگاه ان.پی.آر، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری فعلی حزب دموکرات این کشور در مصاحبه ای از محل شهر ویلمینگتون گفت: هر آمریکایی باید حداقل در سه ماه آینده هنگامی که در فضای بیرون قرار گرفته است ماسک به صورت داشته باشد.

او در ادامه این مصاحبه تاکید نمود: هر فرمانداری باید حکم الزامی شدن ماسک زدن را اعلام کند. بر طبق برآورد کارشناسان این کار جان بالغ بر 40 هزار تن را نجات خواهد داد.

این اظهارات جو بایدن بعد از یک نشست در خصوص شرایط همه گیری کروناویروس به همراه سناتور کامالا هریس، نامزد معاونتش در انتخابات ریاست جمهوری و کارشناسان سلامت عمومی مطرح شدند. بر طبق آمارها تا کنون بیش از 165000 نفر از آمریکایی ها به دلیل ابتلا به ویروس کووید 19 جانشان را از دست داده اند.

بایدن بر خلاف دونالد ترامپ که بعد از چند ماه بالاخره در انظار عمومی از ماسک استفاده کرد مدتهاست که به طور مداوم از ماسک استفاده نموده و دیگران را نیز به این کار تشویق می نماید. اما تا کنون این طور صریح و با ذکر بازه زمانی درباره الزام به زدن ماسک صحبت ننموده است.

او در مصاحبه ای با کی.دی.کی.ای در ماه ژوئن در پیتزبورگ گفت، در صورت رسیدن به ریاست جمهوری ماسک زدن را الزامی می نماید.

312 311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1211

به "بایدن ماسک را اجباری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن ماسک را اجباری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید