بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم، فغانی رونالدینیو را اخراج کرد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، دهمین دوره مسابقات جام باشگا ه های دنیا شنبه شب با برگزاری دو مسابقه به سرانجام رسید که ابتدا تیم های آتلتیکو مینیه رو برزیل و گوانجو اورگرانده چین ملاقات رده بندی این جام را برگزار کردند، ملاقاتی که در نهایت با فزونی 3 بر 2 تیم آتلتیکو مینیه رو برزیل به سرانجام رسید.

بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم، فغانی رونالدینیو را اخراج کرد

با نرخ تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

در این مسابقه که با قضاوت علیرضا فغانی و یاری های حسن کامرانی فر و رضا سخندان برگزار گردید، دیه گو تاردلی (2)، رونالدینیو (1+45) و لوآن (1+90) برای آتلتیکو مینیه رو برزیل گل زدند و موریکویی (9) و باریو کونکا (15- پنالتی) گل های گوانجو اورگرانده چین را به ثمر رساندند.

از مهمترین اتفاقات این بازی می توان به اخراج رونالدینیو ستاره تیم آتلتیکو مینیه رو برزیل اشاره نمود. این بازیکن در دقیقه 87 و پس از حرکت غیر ورزشی روی بازیکن تیم گوانجو اورگرانده، با کارت قرمز مستقیم علیرضا فغانی داور ایرانی مسابقه از زمین اخراج شد.

در ملاقات فینال این مسابقات هم تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و رجا کازابلانکا مراکش برابر هم به میدان رفتند که این بازی با فزونی 2 بر صفر بایرن مونیخ به انتها رسید. دانته (7) و تیاگو (22) گل های بایرن مونیخ قهرمان اروپا را به ثمر رساندند.

این دومین قهرمانی پپ گوآردیولا به همراه تیم بایرن مونیخ بود. او پیش از این به همراه این تیم آلمانی در فینال جام در جام باشگاه های اروپا پیروز شده بود مقابل چلسی به پیروزی دست یافته بود.

در انتها این مسابقات، فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و توپ طلایی جام را به خود اختصاص داد. فیلیپ لام صاحب توپ نقره ای جام شد و محسین یاجور از تیم رجا کازابلانکا، توپ برنزی مسابقات را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 843

به "بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم، فغانی رونالدینیو را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم، فغانی رونالدینیو را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید