برگزاری جشنواره فیلم مستند ایران در لرستان

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی و اولین جشنواره استانی فیلم مستند ایران سینما حقیقت در سینما استقلال خرم آباد خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم مستند ایران در لرستان

احمدحسین فتایی، اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی و اولین جشنواره استانی فیلم مستند ایران سینما حقیقت بیستم آذرماه سال جاری به مدت دو روز در سینما استقلال خرم آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و به همت خانه سینمای مستند استان برگزار می شود فیلم های روایت سیل اثر مصطفی شوقی، قرقبان اثر فتح الله امیری و نیما عسگری، خانه سنگی اثر محمدعلی یزدان پرست، آنها اثر رضا بیات، قیچی اثر الناز دیبافر، آبشار اثر علی شهابی نژاد و جمیله اثر محمدباقر شاهین در دو روز و هشت سانس از ساعت 14 تا 22 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

فتایی گفت: این جشنواره برای اولین بار در لرستان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از فیلم های منتخب این جشنواره در سالن شماره دو سینما استقلال خرم آباد بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: جشنواره فیلم مستند سینما حقیقت به عنوان معتبرترین جشنواره سینمای مستند جایگاه ویژه و ممتازی بین علاقه مندان سینما دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 685

به "برگزاری جشنواره فیلم مستند ایران در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فیلم مستند ایران در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید