ترامپ: در انتخابات 2024 اعلام آمادگی خواهم کرد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران : یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش نموده است که ترامپ به بعضی از مشاورانش گفته است که اگر پیروزی جو بایدن رسما در انتخابات 2020 اعلام گردد، برای انتخابات 2024 میلادی اعلام حضور خواهد نمود.

ترامپ: در انتخابات 2024 اعلام آمادگی خواهم کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بعضی مشاورانش گفته است که اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 رسما تایید گردد، مدت کوتاهی پس از آن برای شرکت در انتخابات 2024 میلادی اعلام آمادگی خواهم کرد.

بر اساس این گزارش در حالی که بعضی رسانه های خبری پیروزی جو بایدن در انتخابات جنجالی 2020 را اعلام نموده اند ولی ترامپ تا به امروز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

نیویورک تایمز افزود: ترامپ در نشست روز چهارشنبه در کاخ سفید با بعضی مشاورانش صحبت نموده و در این نشست بسیاری از مشاورانش گفته اند که شانس تغییر نتیجه نهایی انتخابات 2020 بسیار پایین و کم است.

یک مشاور ترامپ گفت: او می داند که همه چیز تمام شده است.

بعضی مشاوران و نزدیکان ترامپ گفته اند که او دیگر راهبرد مخالفت و رد نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را در ایالت های حساس و سرنوشت ساز دنبال نخواهد نمود و به جای آن امیدوار است که حمایت طرفدارانش را همچنان حفظ کند.

ترامپ و متحدانش دموکرات ها را به سرقت انتخابات نوامبر متهم نموده و شکایت های متعددی را در ایالت های مهم و کلیدی علیه فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا مطرح نموده اند.

ترامپ به مشاورانش گفته است که اگر پیروزی بایدن رسما تایید گردد، به طور جدی حضور در انتخابات 2024 میلادی را آنالیز خواهد نمود.

نخستین بار وبگاه اکسیوس روز دوشنبه گفت که ترامپ در حال آنالیز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1355

به "ترامپ: در انتخابات 2024 اعلام آمادگی خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در انتخابات 2024 اعلام آمادگی خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید