تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!

به گزارش سیلور 7، تنها یک سال از قرارداد کریستیانو رونالدو، گلزن پرافتخار و 37 ساله منچستریونایتد با این باشگاه به جای مانده و او اوایل این ماه به مدیران باشگاه خواسته خود مبنی بر جدایی بعد از تنها یک سال را بیان کرد. رونالدو متعاقبا و به دلایل خانوادگی، تور پیش فصل شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا را از دست داد تا این شایعات افزایش یابد.

تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!

پس از تمرینات انفرادی در اوایل فصل تابستان و نمایش مکرر آمادگی در اینستاگرام، کریستیانو رونالدو انتها روز سه شنبه به کارینتون بازگشت و در کنار ژرژ مندس، مدیر برنامه خود وارد باشگاه منچستریونایتد شد و البته درخواست فسخ قرارداد داد. طبق ادعای دیلی میل، در جریان این مذاکرات مدیران یونایتد پاسخ دادند که تمایلی به فروش رونالدو ندارند و شب گذشته نیز تاکید کردند که هیچ تغییری در موضع آنها به وجود نیامده و البته یونایتد هیچ درخواستی نیز برای فروش رونالدو دریافت ننموده اند.

حالا نشریه کوپه مدعی شد کریستیانو رونالدو از مدیران منچستریونایتد خواسته ابتدا بر سر یک قرارداد نو به توافق برسند و سپس مجوز جدایی این ستاره پرتغالی به صورت قرضی برای فصل آینده صادر گردد. در حقیقت اینگونه کریستیانو رونالدو فصل بعد می تواند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و رکورد فوق العاده خود در این تورنمنت را بهبود دهد.

خود رونالدو به خوبی می داند که مدیران منچستریونایتد تمایلی به صدور مجوز جدایی دائمی او ندارند و به همین دلیل این پیشنهاد نو را مطرح نموده است. بعلاوه راهکار دیگر فسخ قرارداد منچستریونایتد و رونالدو بدون پرداخت پول از سوی هیچ یک از طرفین است و در حقیقت اینگونه ستاره پرتغالی نیز از حقوق فصل بعد خود چشم پوشی می نماید، اما بعید است این روش مورد قبول مدیران یونایتد قرار بگیرد.

در صورت قبول پیشنهاد دوم از سوی باشگاه، رویای خداحافظی در لباس منچستریونایتد نیز برای رونالدو محقق خواهد شد. هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای توافق با این ستاره پرتغالی اقدام ننموده، اما در صورت فسخ قرارداد با منچستریونایتد قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. از چلسی، اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2152

به "تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید