تقی زاده: مسئولی که وظایفش را به درستی انجام نمی دهد باید نگران برخورد دستگاه قضاء باشد

به گزارش سیلور 7، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مدیران متخلف و ترک فعل نموده، توضیح داد: مسئولی که مسئولیت دارد باید نگران باشد در صورتی که وظایفش را به درستی انجام ندهد، با برخورد قاطعانه دستگاه قضا روبرو می گردد.

تقی زاده: مسئولی که وظایفش را به درستی انجام نمی دهد باید نگران برخورد دستگاه قضاء باشد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تقی زاده دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در نشست رئیس قوه قضائیه با نمایندگاه اتحادیه و تشکل های دانشجویی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو برگزار گردید، ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضا در برخورد با دانه درشت ها، دستگاه قضا را ملجا مردم دانست و گفت: قوه قضاییه باید برای احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد در جامعه قدم بردارد و به همین دلیل، دستگاه قضا باید به طریق اولی در مبارزه با فساد درون قوه ای اقدام کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ابلاغ دو آیین نامه از سوی رئیس قوه قضاییه به مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی اشاره نمود و خواهان بیان دلیل ابلاغ این دو آیین نامه شد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان ضمن انتقاد از اینکه نام بعضی متهمان که دادگاه های آن ها در حال برگزاری است بیان نمی گردد، مطرح نمود: متاسفانه احساس ما این است که پرونده بعضی متهمان با سرعت و شفافیت به پیش نمی رود.

تقی زاده اضافه نمود:، چون فضای جامعه امروزی جو مبارزه با فساد هست، انتظار می رود کار های مهمی در بحث مبارزه با فساد انجام گردد.

وی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به ظرفیت تشکیلاتی خود می تواند برای اعتماد سازی در بین مردم و قشر نخبگانی مردم به قوه قضائیه یاری نماید.

تقی زاده همچنین ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مدیران متخلف و ترک فعل نموده، توضیح داد: مسئولی که مسئولیت دارد باید نگران باشد در صورتی که وظایفش را به درستی انجام ندهد، با برخورد قاطعانه دستگاه قضا روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1444

به "تقی زاده: مسئولی که وظایفش را به درستی انجام نمی دهد باید نگران برخورد دستگاه قضاء باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی زاده: مسئولی که وظایفش را به درستی انجام نمی دهد باید نگران برخورد دستگاه قضاء باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید