کوشش نافرجام برای تعطیلی لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان معرفی می گردد؟

به گزارش سیلور 7، تست های مثبت چند بازیکن لیگ فزونی و ابتلای آنها به ویروس کرونا از سرگیری این مسابقات را در هاله ابهام قرار داد.

کوشش نافرجام برای تعطیلی لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان معرفی می گردد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، موافقت ستاد مبارزه با ویروس کرونا با از سرگیری مسابقات لیگ برتر این حسن را برای باشگاه های آماتور کشورمان داشت که از اعضای تیم خود تست کرونا بگیرند تا از سلامت آنها با خبر شوند.

در این میان بعضی تیم هایی که با مسائل اقتصادی و کمبود امکانات دست و پنجه نرم می نمایند هنوز فرصت دریافت تست از اعضای تیم شان را پیدا ننموده و این موضوع را به روزهای آینده سپرده اند. اما تیم هایی هم که این تست را پشت سر گذاشتند، تعیین شد نفراتی از آنها به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تیم هایی چون پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، تراکتور و سایپا جواب تست بعضی نفرات شان مثبت اعلام شده و هم اکنون این افراد در قرنطینه هستند.

در حال حاضر رکورد در این زمینه در اختیار گل گهر است که 6 بازیکنش گرفتار ویروس کرونا شده اند و 6 نفر دیگر از عوامل اجرایی این تیم هم جواب تست شان مثبت بوده است. قابل توجه اینکه این تیم سه شنبه دو هفته پیش بدون اینکه از نفرات خود تست بگیرد تمریناتش را مخفیانه شروع کرد و نتیجه این کار غیر حرفه ایش را هم دید. همه شاگردان مجید جلالی هم اکنون در قرنطینه بسر می برند.

در این بین سپاهان و پرسپولیس سعی می نمایند خیلی سربسته در این زمینه جوابگو باشند و اعلام نموده اند که از عوامل اجرایی شان افرادی بودند که تست کرونای شان مثبت بوده و الان در قرنطینه هستند.

عجیب اینکه باشگاه تراکتور که تا دو روز پیش تاکید داشت جواب تست همه نفرات تیمش منفی بوده به تازگی تغییر موضع داده و مدعی شده تست 4 نفر از تیم شان مشکوک به ویروس کروناست. در این شرایط باید گفت یا تست آنها با وسایل و آزمایشات دقیق همراه نبوده و یا در تلاشند شرایط را برای ادامه لیگ نابسامان جلوه دهند.

همچنین هستند تیم هایی مثل فولاد خوزستان که متوجه شده اند تست اولشان چندان دقیق نبوده و در نظر دارند بار دیگر و به طور دقیق تر تست دیگری را انجام دهند.

بیش از نیم دیگری از تیم ها ظرف یکی دو روز آینده تست کرونا خواهند داد تا شرایط دقیق همه تیم ها برای از سرگیری تمرینات و متعاقب آن مسابقات مورد آنالیز قرار بگیرد.

در شرایط فعلی که تعیین شده خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا حتی در صورت تعطیلی تمرینات و مسابقات هم عوامل تیم های لیگ رجحان را تهدید می نماید، فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با ویروس کرونا قصد دارند جلسه ای اضطراری برگزار نموده و در خصوص آینده لیگ تصمیم گیری لازم را داشته باشند.

در زمینه با خبر شدیم احتمال اینکه تصمیم به توقف تمرینات و ناتمام ماندن لیگ برتر گرفته گردد، وجود دارد. مخصوصا اینکه تیم های بالای جدول از موضع خود مبنی بر معرفی نکردن پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ کوتاه آمده و همچنان سخت در تلاشند لیگ برتر ناتمام باقی بماند. تیم های خصوصی لیگ در این راستا خیلی با یکدیگر یکدل و هماهنگ شده اند!

البته جواب تست کرونای تیم های باقی مانده نیز در این تصمیم مهم بسیار حائز اهمیت است. به طور کل چنانچه طی روزهای آینده تصمیم گرفته شد که این فصل از لیگ برتر ناتمام باقی مانده و پرسپولیس قهرمان شد خیلی نباید تعجب کرد. ضمن اینکه در این صورت 4 تیم بالای جدول نمایندگان ایران در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان خواهد بود و فصل آینده لیگ برتر هم 18 تیمی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1056

به "کوشش نافرجام برای تعطیلی لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان معرفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش نافرجام برای تعطیلی لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان معرفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید