بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود، شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم

به گزارش سیلور 7، عباس بوعذار هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید نمود که آنها شایسته رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودند.

بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود، شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم

عباس بوعذار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با نتایج خوب فولاد در فصل گذشته گفت: ما در فصلی که گذشت خیلی سختی کشیدیم و دو تابستان سخت را در یک فصل پشت سر گذاشتیم. از طرفی شیوع بیماری کرونا هم شرایط تیم ما را بهم ریخته بود و تعداد زیادی از اعضای تیم کرونا گرفتند ولی با این شرایط هم نتایج خوبی در9 بازی پایانی گرفتیم و اجازه ندادیم تیم از لحاظ فنی افت کند. از نیم فصل هم که آقای آذری به تیم اضافه شدند، شرایط بهتر شد و ایشان همواره به ما انگیزه می دادند که می توانیم سهمیه لیگ قهرمان را به دست بیاوریم. ما شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم.

وی در مورد تاثیر جواد نکونام در نتایج فولاد مطرح نمود: آقا جواد یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است. او یک مربی سخت گیر است که به نظم اهمیت زیادی می دهد و البته رابطه بسیار خوبی هم با بازیکنانش دارد. امیدوارم نکونام فصل بعد هم در فولاد بماند و از تیم ما جدا نشود تا تیم پرقدرتی داشته باشیم و برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان بجنگیم.

بوعذار در ارتباط با عملکرد خودش در فصل گذشته توضیح داد: در نیم فصل اول شرایط من خوب نبود چون مشکل خدمت و همچنین مصدومیت باعث شد تا زیاد بازی نکنم ولی در ادامه شرایطم خوب شد و تمرینات کادر فنی هم باعث شد به روزهای خوب برگردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1233

به "بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود، شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود، شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید