جانسون: انگلیس از خط انتها برگزیت گذر نموده است

به گزارش سیلور 7، نخست وزیر انگلیس با استقبال از تصویب قوانین مربوط به خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت: کشورش از خط سرانجام برگزیت عبور نموده است.

جانسون: انگلیس از خط انتها برگزیت گذر نموده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه از تصویب نهایی قوانین مربوط به خروج این کشور از اتحادیه اروپا استقبال کرد.

به نوشته نشریه ویک، جانسون گفت: انگلیس از خط خاتمه برگزیت گذر کرد و اکنون به صورت یکپارچه پیش خواهد رفت و سال های تفرقه را پشت سر خواهد گذاشت.

وی اضافه نمود: اکنون دولت می تواند بر آینده ای روشن و هیجان انگیز با بیمارستان ها و مدارسی بهتر، خیابان هایی امن تر و گسترش فرصت ها به هر چهار گوشه کشور تمرکز کند.

دیروز (چهارشنبه) با تصویب نهایی قوانین مربوط به توافق انگلیس با اتحادیه اروپا در مجلس این کشور، بریتانیا یک گام دیگر برای خروج از این اتحادیه در روز 31 ژانویه (11 بهمن) نزدیک شد.

جانسون برای دریافت این رأی از مجلس مجبور شد به انتخابات زودهنگام متوسل گردد و ترکیب نمایندگان را به نفع حزب خود تغییر دهد.

انگلیس قرار است روز 31 ژانویه 2020 از اتحادیه اروپا خارج گردد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انگلیس نخستین کشوری است که از این اتحادیه خارج می گردد.

سال 2016 بیشتر نظرسنجی های قبل از همه پرسی از رای مردم بریتانیا به ماندن در اتحادیه اروپا حکایت داشتند، اما با شمارش آرای صندوق ها بعد از برگزاری همه پرسی، نتیجه به شکل دیگری رقم خورد و دولت مجبور شد شرایط لازم برای خروج از تحادیه اروپا را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 801

به "جانسون: انگلیس از خط انتها برگزیت گذر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: انگلیس از خط انتها برگزیت گذر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید