جمله جنجالی مالک تراکتور: بازی ها به نفع 3 تیم خاص در می آید!

به گزارش سیلور 7، محمدرضا زنوزی درآستانه تقابل تراکتورسازی با سپاهان مدعی شد که بازی ها در فوتبال ایران به نقع 3 تیم خاص درمی آید. زنوزی حتی مدعی شد برای اثبات گفته هایش سند هم دارد.

جمله جنجالی مالک تراکتور: بازی ها به نفع 3 تیم خاص در می آید!

برای گفته هایم سند دارم

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی گلایه های بلند بالایی را مطرح نموده و مدعی شده فضای فوتبال ایران طوری طراحی می گردد که به سود چند تیم خاص باشد. زنوزی می گوید: ما هزینه نمی کنیم که شما از هزینه های ما سوءاستفاده گردد و به نفع دو سه تیم خاص تمام بازی ها را در بیاورید! اگر می خواهند محروم یا محکومم نمایند، من آماده ام. هر کاری دلشان می خواهد با من بنمایند، مسئله ای ندارم. ولی در این فوتبال ما هزینه نمی کنیم که برخی سودشان را ببرند. عرض من این است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای کل تیم های ایران هستند، نه برخی تیم های خاص. من با برخی داوران قدیمی صحبت می کردم. آنها می گفتند که وقتی این دو سه تیم نتایج لازم را نمی گیرند، همه داوران را تحت فشار قرار می دهند. چه وزارت ورزش و چه فدراسیون فوتبال و ارکانش و چه برخی مجری های صداوسیما و برخی از رسانه ها فشار می آورند که چرا علیه این دو، سه تیم حتی سوت سالم زدید؟ شما نباید پنالتی را پنالتی می گرفتید. من واقعا متاسفم که چنین برخوردهایی انجام می گردد.

زنوزی درادامه حرف هایش ازمحروم شدن دژاگه مقابل سپاهان نیزگله کرد: مگر بقیه تیم ها هزینه نکردند؟ مگر تراکتور هزینه ننموده؟ با تحت فشار قرار دادن داوران جدول بازی ها را راهنمایی می نمایند. چه در بازی های مستقیم و چه در بازی های غیرمستقیم؟ این یعنی چه؟ چرا دیروز برای تراکتور که در کورس قهرمانی است باید آن داور ضعیف گذاشته گردد؟ مگر کارت زرد اشکان دژاگه درست بود؟ چرا اشکان را محرومش کردند؟ دلیلش را آقایان می توانند بگویند؟

زنوزی درادامه حرف هایش تیزوتندش گفت: چرا این هجمه ها در بازی اهواز مقابل تیم فولاد رخ داد؟ مگر در قائمشهر به ضرر تراکتورسازی سوت زده نشد؟ چرا همین هجمه برای تراکتورسازی توسط آقایان به سیستم داوری وارد نشد؟ چرا داوری را به صورت سیستماتیک دنبال می نمایند؟ من تحمل این را ندارم که به صورت سیستماتیک و نامحسوس سیستم داوری را راهنمایی نمایند.

زنوزی تهدید کرد که اگراین مسائل ازفوتبال ایران حل نگردد به فیفا شکایت می نماید: اگر موضوعات را آقایان حل ننمایند، به فیفا شکایت می کنم. حتی این قدرت را دارم که بنشینم و با آقای اینفانتینو صحبت کنم و بگویم که این اتفاقات در کشور ما رخ می دهد. آقای تاج! چه جوابی برای فیفا داری؟ اسناد و مدارک خودم را هم ارائه می دهم. تمام قرائن وجود دارد که چه فشارهایی را داوران عزیز تحمل می نمایند. زنوزی ازحق الزمه داوران نیز گله کرد: داوران مگر چقدر حقوق می گیرند که این فشارها را تحمل نمایند؟ چه خبر است؟ در این فوتبال حقوق داوران به آنها پرداخت می گردد؟ معلوم است که نه. به همین خاطر آنها چون حقوق زیادی به حق مسلم خود نمی رسند و جالب اینکه آن پول چندرغاز را هم بعد از چندین ماه و سال دریافت می نمایند. به عبارت بهتر آنها حقوق اصلی خود را نمی گیرند و از این طرف هم باید فشارهایی که توسط آقایان به آنها وارد می گردد را تحمل نمایند.

زنوزی حتی مدعی اسنادی درباره صحت گفته هایش دراختیاردارد: من اسنادی که در صداوسیما چه فشارهایی به نفع این چند تیم و به ضرر تیم های دیگر آورده شده را در اختیار دارم. می توانم این ها را به فیفا ببرم و بگویم این شرایط وجود دارد و برخی داوران مجبورند به خاطر گریز از این فشارها دانسته یا ندانسته حرف های آقایان را اجرا نمایند.از کمیته اخلاق هم خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی نمایند که چرا به صورت سیستماتیک به این زحمت کشان حوزه قضاوت فشار آورده می گردد؟ چه به صورت محسوس و چه به صورت نامحسوس تا سوت های آنها را کنترل نمایند. این یعنی چه؟ کمیته اخلاق ورود کند که چرا حتی در رسانه ها و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و صداوسیما چرا باید هجمه آنچنانی به سیستم داوری وارد گردد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 162

به "جمله جنجالی مالک تراکتور: بازی ها به نفع 3 تیم خاص در می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمله جنجالی مالک تراکتور: بازی ها به نفع 3 تیم خاص در می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید