جوان انقلابی معرفی می شوند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران - گروه استان ها: صاحب نظران و اندیشمندان ارتباطات برای رسانه کارکردها و وظایف متعددی برشمرده اند که از آن جمله می توان به وظیفه آموزش و ترویج اشاره نمود. به این اعتبار آنچه در فرهنگ ایرانی اسلامی ما تحت عنوان ترویج خیر و نیکی برشمرده می گردد در عالم رسانه ازجمله کارکردهای علمی نیز تلقی شده و باید آن را جدی گرفت.

جوان انقلابی معرفی می شوند

با این اعتبار به عنوان یک رسانه بر خود لازم می دانیم نگرش عمیق به مفاهیم ارزشی در این عرصه داشته و نگاه آموزشی و ترویجی را هم به عنوان نگرشی ایدئولوژیک و هم به عنوان کارکردی علمی در نظر بگیریم.

خبرنگاران در استان فارس به عنوان رسانه ای ارزش محور که خویش را حافظ و نگاهبان اندیشه های پاک اسلامی - ایرانی در سومین حرم اهل بیت (ع) می داند بر خود فرض می دارد که در راه گسترش این فرهنگ ارزش مدارانه فعال و کوشا باشد.

آنچه از این پس در لابلای خبرهای روزانه صفحه استان فارس با عنوان جوان انقلابی می خوانید تلاشی در این جهت که جوانان انقلابی این استان در هرکجای این خطه که قرار گرفته اند چنانچه فعالیت های خودجوش و مؤثری هرچند کوچک در محیط پیرامون خود داشته اند مورد معرفی قرار گیرد.

این فعالیت ها می تواند فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و.. باشد که از ناحیه افراد به صورت خودجوش و جهادی صورت می گیرد و رخت محرومیت را از چهره منطقه خود می زداید.

در این جهت نیز چنانچه کاربران در محیط یپرامونی خود این دسته از نسل جوان با تفکر جهادی را می شناسند می توانند ما را در شناساندن فعالیت های آنان کمک رسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 172

به "جوان انقلابی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان انقلابی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید