حزب دولتی آلمان: ترامپ در صورت پیروزی مجدد به رویکرد خود در جدایی اروپا ادامه می دهد

به گزارش سیلور 7، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان در گفتگویی به عواقب پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته و گفت: وی قطعا در صورت پیروزی مجدد به رویکرد خود برای جدایی اروپا ادامه خواهد داد.

حزب دولتی آلمان: ترامپ در صورت پیروزی مجدد به رویکرد خود در جدایی اروپا ادامه می دهد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رالف موتسنیچ، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات مجلس آلمان در تبادل نظر با آر ان دی آلمان درباره افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشورش گفت: خطر موج دوم کرونا وجود دارد. ما باید هشدارها را جدی بگیریم. سایر کشوها قبلا این را تجربه نموده اند که عدم احتیاط منجر به افزایش آمار مبتلایان می گردد. ما باید همه اقدامات لازم را انجام دهیم تا این اتفاق در آلمان نیفتد.

وی در ادامه گفت: بیشتر شهروندان به قواعد کرونایی پایبند هستند. بی احتیاطی ها در این زمینه نه تنها خود افراد بلکه دیگران را به خطر می اندازد.

این مقام آلمانی این مسئله را غیر قابل درک دانست که بعضی افراد مناطق خطر کرونایی را به عنوان مقصد سفر خود برای استراحت انتخاب می نمایند. وی انجام تست های کرونایی برای افراد بازگشته از چنین مناطقی را اقدام درستی دانست.

این مقام آلمانی همچنین گفت: ما باید از تجربیات به دست آمده در بحران کرونا در زمان بازگشایی مدارس استفاده کنیم. ما باید همچنان در آلمان اقدامات بیشتری انجام دهیم تا از استانداردهای مشترک در مدارس حمایت کنیم و آن را با واقعیات منطبق کنیم.

وی در بخش دیگری از این مطلب به انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در شرایط کرونایی پرداخته و گفت: انتخابات در ایالات متحده آمریکا هنوز انجام نشده است. خطر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مجددا انتخاب گردد با توجه به سیستم انتخاباتی ویژه در این کشور وجود دارد. اما اگر ایالات مهمی مانند فلوریدا به سمت دموکرات ها متمایل شوند که در حال حاضر پیش بینی شده است این مسئله برای ترامپ شرایط دشواری را ایجاد می نماید.

وی در ادامه انتقاد شدیدی به ایده اخیر ترامپ برای تعویق تاریخ انتخابات ریاست جمهوری وارد نموده و آن را یک نقض جدی قانون اساسی و شکست دیگری برای آن هایی دانست که در کشورهایشان برای دموکراسی و آزادی بیان کوشش می نمایند.

موتسنیچ ترامپ را فردی نژاد پرست دانست که بیشتر جامعه آمریکا را دچار جدایی نموده است.

وی بار دیگر بر ایده خود برای تجدید نظر در همکاری های تسلیحاتی آمریکا در واکنش به طرح وی برای خروج نیروهای آمریکایی از کشورش تاکید نموده و گفت: من در هر صورت خواستار وابستگی بیشتر آلمان به ترامپ نیستم. سیاست فشار و زورگویی ترامپ اساسی برای همکاری های شراکتی نیست.

موتسنیچ درباره عواقب پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای اروپا گفت: در این صورت همچنان سیاست های تحریک آمیز و اختلافات پایدار ادامه خواهد داشت. اشتراکات کمتر می گردد. ترامپ قطعا به کوشش خود برای جدایی اروپا ادامه خواهد داد.

این سیاستمدار بلند پایه آلمانی در بخش دیگری از این تبادل نظر اولاف شولتز، وزیردارایی آلمان از حزب سوسیال دموکرات را به عنوان یک نامزد خوب برای صدر اعظمی آینده آلمان مطرح نموده و گفت: ما در حزب سوسیال دموکرات در این باره با هم توافق نموده ایم که یک تصمیم هوشمندانه و مشترک درباره انتخاب نامزدی برای صدر اعظمی آینده آلمان بگیریم. ما این کار را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1197

به "حزب دولتی آلمان: ترامپ در صورت پیروزی مجدد به رویکرد خود در جدایی اروپا ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب دولتی آلمان: ترامپ در صورت پیروزی مجدد به رویکرد خود در جدایی اروپا ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید