خبرنگاران عامل فروش محلول ضد عفونی تقلبی در ابهر دستگیر شد

به گزارش سیلور 7، زنجان - خبرنگاران - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عامل تبلیغ و فروش محلول ضد عفونی تقلبی در فضای مجازی از سوی پلیس شهرستان ابهر دستگیر شد.

خبرنگاران عامل فروش محلول ضد عفونی تقلبی در ابهر دستگیر شد

سرهنگ ایرج خانی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این روزها که مردم با شیوع ویروس کرونا روبرو هستند متهم با تبلیغ انواع مواد ضدعفونی نماینده در فضای مجازی اقدام به فروش محصولات بهداشتی فاقد مجوز بهداشت می کرد که شناسایی شد.

وی گفت: طی رصد فضای مجازی، پلیس فتای ابهر با اقدامات پلیسی از متهم دستگیر شده تعداد 124 بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده تقلبی کشف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خانی پور توضیح داد: در پی شیوع ویروس کرونا و احتیاج مردم به مواد و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ضد عفونی نماینده ها، مجرمان فضای مجازی با تبلیغ و فروش اقلام دارویی و بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع اقتصادی زیادی کسب نموده و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس فتا به منظور مقابله با اقدامات افراد سود جو، به صورت شبانه روزی طرح های نظام بخشی را در دستور کار خود دارد.

خانی پور از عموم مردم خواست در صورت روبروه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی در فضای مجازی، موضوع را به وسیله مرکز فوریت های پلیس 110 و 21821449 یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 919

به "خبرنگاران عامل فروش محلول ضد عفونی تقلبی در ابهر دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عامل فروش محلول ضد عفونی تقلبی در ابهر دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید