خبرنگاران فرماندار: دامغان از نظر شیوع کرونا در شرایط زرد واقع شده است

به گزارش سیلور 7، سمنان- خبرنگاران- فرماندار دامغان گفت: شرایط شیوع کرونا در این شهرستان، با توجه به تعداد بیماران مبتلا به ویروس، زرد است.

خبرنگاران فرماندار: دامغان از نظر شیوع کرونا در شرایط زرد واقع شده است

علی اصغر مجد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه، اجرای عملیات ضدعفونی محیطی و مکان های عمومی توسط شهرداری ها و دهیاری ها ادامه می یابد.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک طبق نظر کارشناسان و پزشکان برای همه افراد توصیه شده است که در حال حاضر به همین علت، ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات، بانک ها و نهادهای دولتی و غیردولتی شهر ممنوع اعلام شده است.

مجد گفت: در حال حاضر، هیچ کمبود ماسک و ژل ضدعفونی کننده در کشور وجود ندارد و وسایل مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع ویروس به آسانی در دسترس شهفرایندان قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به افزایش حساسیت و شدت بیماری، با برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، گروهی و تجمعات در شهرستان دامغان برخورد می شود.

مجد شرح داد: درخواست ما از مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت توسط اصناف و بازاریان و کاهش ترددهای غیرضروری است.

وی افزود: ادامه فرایند تعطیلی بازار روز، بسته شدن ورودی های فردوس رضا، تعطیلی باشگاه های ورزشی، نظارت بر اجرای خدمات رستوران ها و آشپزخانه ها، از دیگر تصمیم ها در پی زردشدن شرایط کرونایی دامغان است.

فرماندار دامغان گفت: بدون شک، کاهش ابتلای افراد و ریشه کن کردن این بیماری، بدون عزم همگانی و مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نخواهد بود.

شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1163

به "خبرنگاران فرماندار: دامغان از نظر شیوع کرونا در شرایط زرد واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: دامغان از نظر شیوع کرونا در شرایط زرد واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید