خبرنگاران 17.5 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت

به گزارش سیلور 7، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اختصاص 17 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه اطلاع داد و گفت: با اختصاص این میزان اعتبار این مجموعه به زودی تکمیل خواهد شد.

خبرنگاران 17.5 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت

به گزارش خبرنگاران، حسن عزیزی سه شنبه شب در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه اضافه کرد: اعتبار مورد احتیاج تکمیل این مجموعه از محل اعتبارات بانک رفاه کارگران توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافته است.

وی گفت: عملیات ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی شماره یک کارگران کرمانشاه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنایی در حدود هشت هزار و 200 متر مربع از سال 1386 شروع شده است.

به گفته عزیزی، استخر های مردان و زنان این مجموعه با ظرفیت 400 نفر به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع آماده بهره برداری است.

وی پرداختن به ورزش را از اولویت های این اداره کل در حوزه کارگری دانست و گفت: استان کرمانشاه دارای سه مجموعه ورزشی کارگری فعال شامل سالن های سرپوشیده، زمین چمن و سالن های بدنسازی در بخش مردان و زنان است.

معاون استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید بر بهره برداری از اماکن و ظرفیت های مجموعه استخرهای کارگری در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه کارگری استان تأکید کرد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه ها از نیروی کار، ایجاد اشتغال و فراوری استان صیانت خواهد شد.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد فراوریی و صنعتی دارد که بیش از 30هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1650

به "خبرنگاران 17.5 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17.5 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید