خرید آپارتمان های 75 تا 110 متری در پردیس چقدر پول می خواهد؟ ، جدیدترین قیمت ها را ببینید

به گزارش سیلور 7، در پردیس، بیشتر از سوپرمارکت، بنگاه وجود دارد. انگار آنجا همه مناسبات بر روی بازار مسکن شکل گرفته است. ساندویچی و دستفروش و بقال هم در پردیس شغل دومشان واسطه گری املاک است.یکی از باانصاف هایشان اما گفت که دلار مقداری شل نموده و توصیه کرد مردم برای خرید دست نگه دارند.

خرید آپارتمان های 75 تا 110 متری در پردیس چقدر پول می خواهد؟ ، جدیدترین قیمت ها را ببینید

به گزارش خبرنگاران، هیجانات مقطعی بازارهای موازی به شکل روزانه بر قیمت مسکن در شهر نو پردیس تاثیر می گذارد. واسطه های ملکی در پردیس می گویند که دلالان قیمت آپارتمان های خود را با نوسانات بازارهای دیگر به روز می نمایند و دائما چرتکه می اندازند.

یکی از مشاوران املاک که در فاز 8 پردیس فعالیت می نماید درباره آخرین شرایط این بازار گفت: با وجود رکودی که در بازار ملک وجود دارد قیمت خانه ها با نوسانات بازارهای دیگر مرتبا تغییر می نماید. برخی مالکانِ پیگیر، روزانه به ما قیمت می دهند.

برخی بخر و بفروش ها از نوسانات دیگر بازارها برای تحریک متقاضیان استفاده می نمایند و از انواع و اقسام شگردها برای ایجاد هیجان به مشتری ها بهره می برند. اغلب مراجعه نمایندگان این روزهای بنگاه های معاملات ملکی با تنش های ایجاد شده به وسیله دلالان آشنا هستند.

مالکان و بخر و بفروش ها بعضا از این آب گل آلود ماهی می گیرند. القای منظره تورمی و فراوری اضطراب مهمترین اهرم برای مجاب کردن مشتری ها به خرید است.

کسانی که برای خرید آپارتمان به شهر نو پردیس مراجعه می نمایند به وضوح فضای دلالی را در این شهر می بینند. برخی کارشناسان و فعالان بازار ملک در پردیس می گویند که در هیچ جای ایران حتی منطقه ها شمالی تهران به میزان پردیس، فضای دلالی مسکن وجود ندارد.

قیمت های پیشنهادی در فاز 11 از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای واحدهای همکف تحویل آینده آغاز می گردد و به بالای 2 میلیارد تومان برای واحدهای آماده می رسد. در فاز 8 هم نرخ ها بین 1.3 تا 2 میلیارد تومان متغیر است.

در پردیس، بیشتر از سوپرمارکت، بنگاه دیده می گردد. انگار آنجا همه مناسبات بر روی بازار مسکن شکل گرفته است. ساندویچی و دستفروش و بقال هم در پردیس شغل دومشان واسطه گری املاک است. اغلب هم با آب و تاب از هوای پاک پردیس و نزدیکی اش به تهران سخن می گویند.

یکی از مشاوران املاک درباره شرایط این روزهای بازار مسکن پردیس و منظره آینده آن گفت:در 10 روز اخیر قیمت ها تا 300 میلیون تومان بالا رفته که به نظر من حباب است. توصیه کرد فعلا دست نگه داریم و خرید نکنیم چون پردیس از این بالا و پایین ها زیاد به خود دیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2239

به "خرید آپارتمان های 75 تا 110 متری در پردیس چقدر پول می خواهد؟ ، جدیدترین قیمت ها را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان های 75 تا 110 متری در پردیس چقدر پول می خواهد؟ ، جدیدترین قیمت ها را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید