درگیری شدید بین مردم معترض یونان با پلیس

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران : مردم معترض به اجرای سیاست های ریاضت مالی در یونان که با شکستن درب یک ساختمان دولتی وارد آن شدند، وزیر کار این کشور را تهدید کردند.

درگیری شدید بین مردم معترض یونان با پلیس

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشا تودی؛ مردم یونان که به شدت نسبت به اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی معترض هستند، روز چهارشنبه با شکستن درب یک ساختمان دولتی وارد آن شدند. پلیس ضد شورش یونان نیز با شلیک گاز اشک آور و استفاده از باتون و اسپری فلفل، به مقابله با مردم معترض پرداخت و در این بین یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس این گزارش، این اعتراض چند صد نفری از سوی اتحادیه کارگری مورد حمایت کمونیست های یونان، سازمان دهی شده بود و در مقابل ساختمان وزارت کار این کشور، برگزار گردید. اعتراض کنندگان به شدت مخالفت خود را با اجرای تدابیر ریاضت اقتصادی دولت یونان اعلام نمودند. یونان از اواخر سال 2009 میلادی با بحران اقتصادی و اقتصادی روبرو شده است و دولت این کشور مجبور است برای عمل به تعهدات بین المللی، سیاست های ریاضتی را اجرا کند.

بر این اساس، حداقل یک نفر در جریان درگیری معترضین با پلیس ضد شورش یونان به بیمارستان منتقل شده است. دولت یونان اعلام نمود، دفتر وزیر کار این کشور خسارات زیادی دیده است و معترضین یونانی، وی را تهدید نموده اند.

این گزارش اضافه کرد،بیش از سی نفر از معترضین یونانی نیز از سوی پلیس این کشور بازداشت شده اند. سخنگوی دولت یونان نیز تاکید نمود:هر گونه خشونت نه تنها با حرف بلکه با عمل و رفتار باید محکوم گردد. حمله به دفتر وزیر کار یونان، آسیب رساندن به وسایل دفتر کار وی و تهدید کردن او؛ اعمال و رفتارهایی است که با هدف ملتهب کردن فضای حساس و بحرانی کشور، انجام شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 332

به "درگیری شدید بین مردم معترض یونان با پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری شدید بین مردم معترض یونان با پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید