دلایل طولانی شدن آنالیز پرونده های مهاجرتی کانادا

به گزارش سیلور 7، 5 دلیل طولانی شدن آنالیز پرونده های مهاجرتی

آنالیز پرونده های مهاجرتی فرایند ای زمانبر و پراهمیت است. در این قسمت می خواهیم به آنالیز چند علت اساسی در رابطه با طولانی شدن جواب به پرونده های مهاجرتی بپردازیم.

دلایل طولانی شدن آنالیز پرونده های مهاجرتی کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

1. سیاست های کلی اداره مهاجرت کانادا

در رابطه با سیاست های ادراه مهاجرت، باید در نظر داشته باشید که هر ساله وزیر مهاجرتی کانادا برای هر دسته از روش های مختلف مهاجرتی ظرفیت خاصی را تعیین میکند. برای مثال تعیین مینمایند در رابطه با ویزای تحصیلی 500 تا 1000 نفر با این تقاضا مهاجرت نمایند. در

مرحله بعد سازمانی به نام International Network به دفاتر مختلف مهاجرتی آمار را اعلام میکند. که اعداد پفراینده هایی که از سال قبل هستند و هنوز آنالیز نشدند قطعا در این آمار نقش به سزایی خواهند داشت.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این اعداد و در واقع ظرفیت هایی که توسط اداره مهاجرت تعیین می گردد بر چه مبنای کلی هست؟ واقعیت این است که پاسخ دقیقی در این رابطه وجود ندارد، در واقع فرمول تعیینی موجود نیست، اما یک سری از عوامل مانند:

تعداد متقاضیانی که در واقع برای یک برنامه خاص مهاجرتی اپلای نموده اند مثل (اکسپرس اینتری) و باز خوردهایی که از اداره مهاجرت در رابطه با این پفراینده ها گرفته می گردد جز ملاکی خواهند بود که می توانند روی این مسأله اثر گذار باشند.

2. شرایط خاص یک پفراینده

شرایط خاص یک پفراینده چیست؟ در رابطه با شرایط خاص می توان به ازدواج، طلاق، صاحب فرزند شدن، بیماری یکی از متقاضیان، عضویت در گروه های خاص، داشتن مسائل جزایی یا حقوقی، فوت یکی از متقاضیان، تغییر شرایط مالی متقاضی، و حتی تابعیت متقاضی اشاره نمود. گاهی اوقات این شرایط ممکن است روی زمان انتظار شما تاثیر بگذارد. در رابطه با این موضوع می توانید دلایل رد شدن ویزا را مطالعه بفرمایید . اما خاطر نشان می گردد که داشتن هر کدام از این شرایط خاص دلیلی برای رد شدن ویزای شما نخواهد بود.

3. افسری که پفراینده ها را آنالیز می نماید

متقاضیان باید در نظر داشته باشند، آخرین فردی که در رابطه با پفراینده شما تصمیم گیرنده و در واقع اصلی ترین فرد در پفراینده، کیس آفیسر شماست. دقت بفرمایید در واقع ویزا کاملا تقاضایی ست که از طرف شما داده شده به کشوری که مد نظر دارید و در رواقع اداره مهاجرت آن کشور (کیس آفیسر شما) می تواند با این تقاضا موافقت و یا مخالفت کند .

نکته قابل توجه: این موضوع که تمامی مدارک شما طبق چک لیست های اداره مهاجرت برای دریافت ویزا باشد اداره مهاجرت را موظف به دادن ویزا نخواهد کرد. در واقع شما تقاضایی داده اید که باید آنالیز گردد، اما باز هم جای خوشحالی هست که در حال حاضر سفارت کانادا دارای ری اپلای است و شما در صورت احتیاج می توانید مجددا قسمت ویزا را درخواست دهید برای آنالیز، اگر ویژگی های فردی شامل حال شما شده باشد مثل: تفکرات نژادپرستانه می توانید این شانس را داشته باشید که مجددا فرد دیگری در رابطه با تقاضای شما تصمیم گیری کند، این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که هیچ دو افسر مهاجرتی اخلاق و تفکرات یکسان ندارند.

4. نقش متقاضی

قطعا به نقش به خودتان به شدت باید اهمیت دهید ، در واقع طی سال ها تجربه ای که موسسه خبرنگاران در رابطه با فرایند اعزام داشته و دارد این نکته به شدت مهم است که گام به گام مشاورتان گام بردارید و در نظر داشته باشید که شما در حال اجرا تیم ورک هستید. پس نقش خودتان را اصلا کم اهمیت ندانید. تحویل به موقع مدارک - اسکن و ترجمه درست مدارک - پاسخ گویی صادقانه به سوالات افسر مهاجرت و…… از نکات قابل ذکر ست.

5. نقش مشاور مهاجرت یا وکیل مهاجرت

نباید از نقش مشاور مهاجرتی یا وکیل غافل شد. قطعا یک مشاور حرفه ای می تواند نقش قابل توجهی در فرایند کار پفراینده شما داشته باشد و در صورت بروز مشکل یک مشاور مطلع که راه های قانونی را خوب می شناسد ممکن است بتواند مسائل را در اسرع وقت حل نماید و پفراینده را به جریان بیندازد. پس در انتخاب مشاور خود دقت بفرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 897

به "دلایل طولانی شدن آنالیز پرونده های مهاجرتی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل طولانی شدن آنالیز پرونده های مهاجرتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید