رئال مادرید حاضر به فروش واران به منچسترسیتی نیست

به گزارش سیلور 7، باشگاه رئال مادرید قصدی برای فروش مدافع فرانسوی اش ندارد و به همین خاطر توجهی به پیشنهادهای منچسترسیتی نخواهد کرد.

رئال مادرید حاضر به فروش واران به منچسترسیتی نیست

به گزارش خبرنگاران، سایت اسپانیایی دِفنسا سنترال اطلاع داد باشگاه منچسترسیتی در بازار نقل وانتقالات تابستانی پیش رو به دنبال به خدمت دریافت یک مدافع خواهد بود و در این زمینه رافائل واران، مدافع فرانسوی کهکشانی ها را زیرنظر دارد، اما باشگاه رئال مادرید قصدی برای فروش این بازیکن ندارد، برای همین پیشنهادهایی که منچسترسیتی برای این مدافع 26 ساله خواهد داد را رد خواهد نمود.

پپ گواردیولا از عملکرد جان استونر و نیکلاس اوتامندی که نتوانسته اند در کنار اِمریک لاپورت قلب خط دفاعی منچسترسیتی را استحکام ببخشند، راضی نیست، از این رو از مدیران باشگاه منچسترسیتی خواسته تا به فکر جذب یک مدافع جدید باشند که رافائل واران جزو اولویت های آنها در این خصوص است.

واران که از سال 2011 عضو رئال مادرید است و در 309 بازی از رقابت های مختلف برای کهکشانی ها به میدان رفته، در کنار سرخیو راموس و دنی کارواخال از ارکان اصلی خط دفاع تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان به شمار می رود.

او که تا سال 2022 تحت قرارداد رئال مادرید است، تا به امروز با این تیم دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و چهار قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 948

به "رئال مادرید حاضر به فروش واران به منچسترسیتی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید حاضر به فروش واران به منچسترسیتی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید