راه اندازی سامانه 101 اشتغال زنان

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- سامانه 101 به گونه ای طراحی شده است که هر استان دارای یک کد خاص است و افراد توانمند کد استان خود را به سامانه 101ارسال و بعد از ارسال موبایل افراد ثبت و با آنان تماس گرفته خواهد شد .

راه اندازی سامانه 101 اشتغال زنان

معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست هم اندیشی با زنان شهر اشترینان و فعالین مشاغل خانگی در موسسه یاس کبود از اشتغال پایدار خانواده محور به عنوان مهمترین برنامه و اولویت این معاونت اطلاع داد و اضافه کرد :امیدوارم با برنامه ریزی های معاونت در بحث اشتغال، آسیب زدایی ، توانمندسازی و ... با همکاری و کوشش زنان بتوانیم گام های موثری برای ایجاد اشتغال پایدار خانواده محور برداریم .

خانم دکتر خزعلی توضیح داد : توانمندی زنان لرستان زبانزد است و باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که این توانمندی ها جهت دهی و در راستای اقتصاد خانواده و جامعه به منصفه ظهور برسند .

وی با تاکید بر تقویت مهارت ها و توانمندی زنان ،بالندگی و شکوفایی این توانمندی ها را مستلزم آموزش و برنامه دانست و اضافه کرد: معاونت زنان آمادگی دارد تا با توجه به استعداد زنان لرستان در بحث فرش، بسترهای لازم را جهت بازار یابی و فروش و صادرات آن همکاری کند.

وی از راه اندازی سامانه 101 در این معاونت اطلاع داد و گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که هر استان دارای یک کد خاص است و افراد توانمند کد استان خود را به سامانه 101ارسال و بعد از ارسال، موبایل افراد ثبت و با آنان تماس گرفته خواهد شد .

دکتر خزعلی توضیح داد: همکاران ما در معاونت با پیامک زنندگان تماس و بر اساس مهارت نیازسنجی و پایش صورت می گیرد .

وی از آمادگی بانک های عامل برای ایجاد اشتغال در مورد این سامانه اطلاع داد و گفت: سه بانک عامل تسهیلات اشتغال را پرداخت خواهد نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1985

به "راه اندازی سامانه 101 اشتغال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه 101 اشتغال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید