روایت سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت ایران به چاپ دوم رسید

به گزارش سیلور 7، کتاب شریان مکران به چاپ دوم رسید. این کتاب روایت ساخت خط لوله هزارکیلومتری انتقال نفت از گوره به جاسک است که به قلم مهدی قزلی در زمستان سال گذشته منتشر شده بود.

روایت سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت ایران به چاپ دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب شریان مکران به چاپ دوم رسید. این کتاب روایت ساخت خط لوله هزارکیلومتری انتقال نفت از گوره به جاسک است که به قلم مهدی قزلی در زمستان سال گذشته منتشر شده بود.

قزلی ضمن سفر های متعدد به استان های فارس، بوشهر و هرمزگان از نزدیک با پروژه کل این هزار کیلومتر را قدم زد تا کتاب شریان مکران نوشته گردد.

این خط لوله سریع ترین مگاپروژه تاریخ صنعت نفت ایران را در سایه تحریم ها بود. این کتاب روایت می نماید که چگونه این کار بزرگ مهندسی بر اساس توانمندی های داخلی رکورد بیش از نود درصدی تامین داخلی را می زند و تبدیل به ایرانی ترین پروژه صنعت نفت ایران می گردد.

ساخت ورق و تختال سرویس ترش، ساخت شیر های موتوری 42 اینچ کلاس 900، طراحی نخستین سیستم کنترل تمام ایرانی و ... از جمله دستاورد های این اعتماد به توانمندی داخلی بوده است.

بازار نشر از مهدی قزلی پیش از این روایت هایی از جمله پنجره های تشنه و جای پای جلال و کتابهایی، چون قصه کربلا و روزی روزگاری جنگی و .. را دیده بود.

این کتاب نشر جام جم در 136 صفحه و با قیمت 40000 تومان در کتابفروشی ها و نمایشگاه کتاب تهران قابل تهیه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2123

به "روایت سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت ایران به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت ایران به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید