رونمایی از فیس لیفت کیا سیید 2021

به گزارش سیلور 7، مهمترین تغییر این محصول نو به قسمت دماغه و گریل (جلوپنجره) نو با عناصر کرومی آن مربوط می شود. البته در نسخه پلاگین هیبرید همین قاب بافت متفاوتی را میزبانی می کند.

رونمایی از فیس لیفت کیا سیید 2021

با توجه به سهم 28 درصدی کیا موتورز در بازار اروپا، قطعا Ceed - که در فارسی به شکل سیید یا سید نوشته می شود- یکی از مهمترین محصولات این کمپانی محسوب می شود. سیید وارد جدالی سخت در سگمنت C می شود که رقبایی مانند گلف از فولکس واگن در آن حضور دارند.

از این رو بروزرسانی سیید همواره جز برنامه های اصلی کره ای ها بوده است. هم اکنون تصاویر مربوط به فیس لیفت تازه سیید 2022 روی خط رسانه ها قرار گرفته که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

مهمترین تغییر این محصول تازه به قسمت دماغه و گریل (جلوپنجره) تازه با عناصر کرومی آن مربوط می شود. البته در نسخه پلاگین هیبرید همین قاب بافت متفاوتی را میزبانی می کند.

هدلایت های تازه با گرافیک داخلی متفاوت هم بخشی دیگر از ویژگی های ظاهری نسخه فیس لیفت است. سیید تازه در تریم های جی تی-لاین، اس دبلیو پلاگین و جی تی که پرچمدار این خانواده است، ارائه می شوند. چرغ اصلی عقب طراحی بسیار جالبی را همراه دارد و گرافیک داخلی آن شامل 48 بخش لانه زنبوری شکل گرفته است.

بامپر (سپر) و رکاب اسپرت هم بروزرسانی شده اند. رینگ ها در حالت استاندارد 17 و 18 اینچی آلومینیومی هستند.

کابین

از ویژگی های کابین می توان به نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی سیستم سرگرمی اشاره کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، پورت یو اس بی در کنسول مرکزی برای سرنشین های عقب، گرم کن صندلی های جلو و عقب، سیستم تهویه دونقطه ای اتوماتیک و 8 اسپیکر به همراه سیستم صوتی از برند JBL دیگر ویژگی های این بخش را تشکیل داده اند.

تریم پایه از تپنده توربوشارژ 3 سیلندر 1 لیتری با 120 اسب بخار خروجی و جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده می کند. این مجموعه با سیستم هیبرید ملایم 48 ولتی هماهنگ شده تا میزان مصرف سوخت را کاهش دهد.

پیشرانه بعدی همین مدل 3 سیلندر، اما با 100 اسب بخار خروجی در کلاس دوگانه سوز است که از LPG استفاده می کند. پیشرانه بعدی نمونه 1.6 لیتری دیزل با 136 اسب بخار خروجی است که این مدل هم از سیستم هیبرید ملایم استفاده می کند.

آپشن پلاگین هیبرید هم از یک موتور 1.6 لیتری در هماهنگی با موتور الکتریکی 44.5 کیلوواتی مجهز به باتری 8.9 کیلووت ساعت لیتیوم-پلیمر شکل گرفته است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ می شود.

خروجی پیشرانه پلاگین هیبرید برابر با 141 اسب بخار و گشتاور آن 265 نیوتن متر است. باتری در شرایط الکتریکی خالص برد حرکتی 58 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.

اما چنانچه آپشن های بالا در بخش پیشرانه مورد توجه مشتریان قرار نگیرد! یک تریم 1.5 لیتری بنزینی 160 اسب بخاری هم در کاتالوگ فروش قرار گرفته است و اگر بازهم توان بیشتری را انتظار داشته باشند باید به سراغ تریم GT با پیشرانه 1.6 لیتری 204 اسب بخاری بروند که با جعبه دنده دی سی تی 7 سرعته هماهنگ شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1766

به "رونمایی از فیس لیفت کیا سیید 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از فیس لیفت کیا سیید 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید