تور ترکیه ارزان: زمین لرزه قدرتمند شرق ترکیه را لرزاند

به گزارش سیلور 7، اداره مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه بیان کرد که زمین لرزه ای در عمق 6.7 کیلومتری، شرق ترکیه را لرزاند.

تور ترکیه ارزان: زمین لرزه قدرتمند شرق ترکیه را لرزاند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، ترکیه اظهار داشت زمین لرزه ای قوی بعد از ظهر شنبه شرق ترکیه را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر ساعت 17:02 به وقت محلی شهر پوتورج در استان ملطیه در ترکیه را لرزاند.

اداره مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه (AFAD) اظهار داشت که این زمین لرزه در عمق 6.7 کیلومتری (4.2 مایلی) ثبت شده است. این اداره در بیانیه خود اضافه نمود که گزارش فوری از تلفات یا خسارات جدی گزارش نشده است. ترکیه در بالای خطوط گسل اصلی واقع شده است و زمین لرزه های مکرر در این کشور رخ می دهد.

روزنامه حریت نیز نوشت سازمان مدیریت بلایای طبیعی و اضطراری (AFAD) اظهار داشت که زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر بعد از ظهر شنبه استان ملطیه را لرزاند. این آژانس اظهار داشت که این زمین لرزه درالازیق، آدیامان و قهرمان مرش نیز احساس شد.

به نوشته این روزنامه، تا به امروز گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از این زمین لرزه گزار نشده است.

دو سال قبل زلزله بسیار قدرتمندی به بزرگی 6.6 در مقیاس ریشتر در اطراف شهر ازمیر در جنوب ترکیه را لرزاند. شدت این زلزله به حدی بود که شمار زیادی از خانه ها آسیب دیدند و سونامی در بعضی از منطقه ها این شهر رخ داد.

رئیس مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه اظهار داشت که شمار جان باختگان آن زلزله در ازمیر به 91 تن و شمار مجروحان به 994 نفر رسید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2124

به "تور ترکیه ارزان: زمین لرزه قدرتمند شرق ترکیه را لرزاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: زمین لرزه قدرتمند شرق ترکیه را لرزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید