ساعت مورد علاقه سارقان خانه ها

به گزارش سیلور 7، رئیس کلانتری 134 شهرک قدس با اشاره به این که سارقان منازل بیشتر در ساعت 8 شب اقدام به سرقت می نمایند، گفت: اگر منازل از حفاظت کافی برخوردار باشند، سارقان معطل می شوند و در دام پلیس می افتند.

ساعت مورد علاقه سارقان خانه ها

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری 134 شهرک قدس اعلام کرد: دزدان معمولاً ساعت 8 شب را برای سرقت از منازل انتخاب می نمایند. شیوه کار آن ها به این صورت است که خانه ای را زیر نظر می گیرند و مثلا زنگ خانه را می زنند اگر کسی در را باز نکرد، مطمئن می شوند آن خانه خالی است و اقدام به سرقت می نمایند.

وی شرح داد: افراد برای جلوگیری از سرقت منازل می توانند از نگهبانان محله یاری بگیرند و همچنین می توانند از وسایل محافظتی روی در و پنجره های منازل استفاده نمایند، چراکه وجود وسایل حفاظتی ورود دزد را به منزل سخت نموده و او را با اتلاف وقت روبرو می نماید و با توجه به گشت های شبانه روزی پلیس در غرب پایتخت می توان گفت با این وسایل حفاظتی ورود دزد به منازل آنقدر زمان بر می گردد که مأموران در فاصله بین دو گشت می توانند فرد مشکوک را ببینند و او را مورد آنالیز قرار دهند.

سرهنگ آذین اضافه نمود: چند شب گذشته در منطقه فعالیتی ما مأموران مشاهده می نمایند خودرویی در مناطق آلوده (مناطقی که مشکوک به سرقت و جرم است) در حال پرسه زنی است و به تناسب احتمال جرم به آن خودرو مشکوک می شوند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس گفت: بعد از زیر نظر دریافت خودروی مشکوک، مأموران مشاهده می نمایند افراد حاضر در این خودرو در حال آنالیز خانه هایی هستند که استحکام کافی از نظر سرقت ندارند و دستور ایست به آن خودرو می دهند.

وی ادامه داد: بعد از تعقیب و گریز 70 کیلومتری با استفاده از قانون به کارگیری سلاح مأموران به سمت لاستیک خودروی مشکوک شلیک و متهم را دستگیر می نمایند. این متهم به 12 سرقت از منزل به همین شیوه اعتراف می نماید.

افرادی که خانه هایشان در کنار اتوبان قرار گرفته است بیشتر دقت نمایند

سرهنگ آذین توضیح داد: در خصوص دیگری دو دزد حرفه ای که به همین صورت در حال سرقت از منازلی بودند که در لبه اتوبان قرار داشتند، دستگیر می شوند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس ادامه داد: شیوه این دزدان این گونه بوده که خانه هایی را که در لبه اتوبان قرار دارند برای سرقت انتخاب می نمایند و بعد از سرقت فوراً به وسیله اتوبان فرار می نمایند، البته ما با تدابیری که در محل اتخاذ نموده ایم دست دزدان را برای این مدل از سرقت ها بسته ایم.

وی اضافه نمود: گشت های شبانه ما در اتوبان هایی که یک طرف آن واحد مسکونی قرار گرفته است فعال است و این مناطق بیشتر از دیگر مناطق مورد رصد قرار می گیرند تا دزدان نتوانند از این فرصت سوءاستفاده نمایند.

آذین در خاتمه گفت: بعد از تعقیب و گریز 40 دقیقه ای این دزدان توسط عوامل گشت کلانتری 134 شهرک قدس در اتوبان های عظیم تهران و بعد از این که این دزدان نیمی از تهران را دور می زنند دستگیر می شوند و به 15 مورد سرقت اعتراف می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1149

به "ساعت مورد علاقه سارقان خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت مورد علاقه سارقان خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید