ساماندهی آثار فاخر ابرکوه در سامانه ثبت گروه های نمایشی ایران

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/یزد اولین گردهمایی اعضای انجمن نمایش ابرکوه تحت عنوان نشست صحنه 2 با هدف برنامه ریزی فعالیت های آینده این انجمن در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار گردید.

ساماندهی آثار فاخر ابرکوه در سامانه ثبت گروه های نمایشی ایران

اسماعیل اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: اولین گردهمایی علاقه مندان و هنرمندان هنر فاخر تئاتر و اعضای انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه در سال 1399 با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر این اداره با عنوان صحنه 2 برگزار گردید.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه اعلام کرد: این گردهمایی به پیشنهاد اداره ارشاد و انجمن هنرهای نمایشی با هدف برنامه ریزی فعالیت های نمایشی در روزهای پیش رو با توجه به شیوع کرونا، برگزار و مقرر شد در صورت انتها کرونا یا تضعیف زنجیره انتقال آن، فعالیت های نمایشی مانند برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی، اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی، اجرای پرده خوانی و نقالی از سر گرفته گردد.

حمیدرضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه نیز در این باره اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویدادها و حرکت های هنری در حوزه هنر نمایش رخ می دهد که کوشش داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، انجمن هنرهای نمایشی استان و خصوصاً هنرمندان تئاتر، مقدمات این رویداد هنری را فراهم آوریم.

وی توضیح داد: یکی از عواملی که باعث می گردد بین هنرمندان همدلی و همکاری بیشتری ایجاد گردد، برگزاری و اجرای جشنواره ها و نشسته ای هنری همچون صحنه 2 است که علاوه بر ایجاد همدلی و همسویی، موجب رقم خوردن رقابت های مثبت که حاصل آن پیشرفت و توسعه است، خواهد شد.

بصیری تأکید کرد: به همین دلیل و به منظور رشد و ارتقا هنرهای نمایشی کوشش داریم گروه های نمایشی را که آثار فاخر و در خور توجه تهیه و ارائه نمایند، در سامانه ثبت و استقرار گروه های نمایشی ایران ساماندهی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1127

به "ساماندهی آثار فاخر ابرکوه در سامانه ثبت گروه های نمایشی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی آثار فاخر ابرکوه در سامانه ثبت گروه های نمایشی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید