سامسونگ فقط به صورت مجازی در نمایشگاه MWC 2021 حاضر می شود

به گزارش سیلور 7، کنگره جهانی موبایل (MWC) سال گذشته به دلیل بحران کرونا برگزار نشد ولی قرار است در تاریخ 7 تا 10 تیر امسال به صورت حضوری برگزار گردد. طبق اعلام برگزارکنندگان، نمایشگاه MWC 2021 میزبان 50 هزار شرکت کننده خواهد بود.

سامسونگ فقط به صورت مجازی در نمایشگاه MWC 2021 حاضر می شود

با وجود اینکه برگزارنمایندگان این رویداد به حضوری بودن آن تأکید دارند، اما بسیاری از شرکت های فناوری مخالفت خود را با شرکت حضوری در این رویداد اعلام نموده اند. شرکت سامسونگ هم ساعاتی قبل با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که فقط به صورت مجازی در نمایشگاه MWC 2021 شرکت خواهد نمود.

در این بیانیه آمده که سلامتی کارکنان، شرکا و مشتریان این شرکت در اولویت نخست سامسونگ واقع شده است و به همین خاطر برای شرکت در این نمایشگاه به حضور مجازی بسنده خواهند کرد. انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) برگزارنماینده این نمایشگاه است و مدتی قبل خاطرنشان کرد که تمام شرکت نمایندگان باید نتیجه منفی تست کرونای خود را به همراه داشته باشند و هر 72 ساعت یک بار هم این تست را تکرار نمایند.

با وجود تمام این اقدامات و سختگیری ها، شرکت هایی مانند سونی، نوکیا، گوگل و اریکسون از جمله بزرگترین نام هایی هستند که در این نمایشگاه حضور فیزیکی نخواهند داشت. با توجه به این اخبار، باید ببینیم نمایشگاه MWC 2021 در نهایت به صورت حضوری برگزار خواهد شد یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1693

به "سامسونگ فقط به صورت مجازی در نمایشگاه MWC 2021 حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فقط به صورت مجازی در نمایشگاه MWC 2021 حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید