شاگردان ولاسکو اندونزی را درهم کوبیدند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا به دومین پیروزی 3 بر صفر خود این بار مقابل اندونزی رسید.

شاگردان ولاسکو اندونزی را درهم کوبیدند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا از ساعت 17 امروز (پنج شنبه) در سالن فدراسیون والیبال مقابل تیم ملی اندونزی آغاز شد. مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، آرش کشاورزی و فرهاد ظریف (لیبرو) بازیکنان آغاز نماینده ایران در این بازی بودند. غفور و جدیدی بازیکنانی بودند که در بازی مقابل اندونزی از ابتدا در ترکیب ایران به جای شهرام محمودی و عادل غلامی قرار گرفتند.

شاگردان ولاسکو بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان ابتدا 5 بر صفر از حریف پیش افتادند. قدوقامت بازیکنان اندونزی و نوع والیبالی که ارائه می کردند به هیچ وجه در حدی نبود که مقابل تیم دوازدهم رنکینگ فدراسیون دنیای والیبال مقاومت نمایند. حتی تماشاگران نسبتاً پرشمار اندونزیایی هم کمکی به این تیم نکردند و ست اول با نتیجه 25 12 و در عرض 14 دقیقه به سود ایران تمام شد.

در ست دوم، فرهاد قائمی در منطقه دریافت جای آرش کشاورزی را گرفت. پاس های متنوع مهدی مهدوی و قدرت تمام نمایندگی امیر غفور باعث شد اولین وقت استراحت فنی در امتیاز 8 4 به سود ایران اعلام گردد. ولاسکو پیش از امتیاز 16 12 در وقت استراحت فنی دوم، تغییرات بیشتری هم در تیمش ایجاد کرد. وادی، محمودی و مباشری در ادامه جانشین مهدوی، غفور و زرینی شدند تا فرصت بازی به همه رسیده باشد. در این ست، بازیکنان اندونزی بازی بهتری ارائه کردند و از معدود اشتباهات بازیکنان ایران حداکثر استفاده را بردند تا فاصله امتیازات را کمتر نمایند. ست دوم با نتیجه 25 20 به سود ایران تمام شد.

در ست سوم نیز مانند ست های قبلی، بارها و بارها 3 دفاع چترمانند و نفوذناپذیر ایران، راه حملات بازیکنان اندونزی را بست. در این ست هم اندونزی فقط 18 دقیقه مقابل بازیکنان ایران دوام آورد و 25 11 شکست خورد.

تیم های ایران و بحرین به عنوان تیم های بدون شکست مسابقات، عصر فردا (آدینه) برای معین شدن تیم صعود نماینده به مسابقات دنیای لهستان به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 322

به "شاگردان ولاسکو اندونزی را درهم کوبیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان ولاسکو اندونزی را درهم کوبیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید