شبکه پرداخت در 11 روز نمایشگاه کتاب پایدار بود، نصب 70 کیلومتر کابل در مصلا

به گزارش سیلور 7، حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد بانک ملی ایران، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره ارائه خدمت به ناشران و مردم در طول برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: حدود یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه، همکاری با مجریان برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را برای تأمین زیرساخت فنی نمایشگاه شروع کردیم.

شبکه پرداخت در 11 روز نمایشگاه کتاب پایدار بود، نصب 70 کیلومتر کابل در مصلا

وی با بیان این مطلب که زیرساخت فنی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یک هفته شبانه روزی و در سه شیفت فشرده برقرار شد، ادامه داد: تقریبا 70 کیلومتر کابل، 4 کیلومتر فیبر نصب شد و سه مرکز مخابراتی در مصلا مستقر بودند. نمایشگاه کتاب 1402 ازنظر زیرساختی با ادوار گذشته تفاوت داشت؛ چراکه در مجموع، فناوری شبکه با سال گذشته متفاوت بود و نتیجه این تفاوت، پایداری شبکه تا انتها نمایشگاه بود؛ علاوه براین گزارشی از ناشران درباره وجود مشکل در دسترسی به شبکه پرداخت ارائه نشد. 150 نفر از همکاران، به عنوان پرستاران شبکه پرداخت یا شبکه پُز برای برطرف مسائل احتمالی ناشران در نمایشگاه حضور داشتند. در مجموع تجربه مشارکت در نمایشگاه، سخت اما پیروز بود.

احمدیان اضافه نمود: شناخت نقاط قوت و ضعف شبکه ناشران، یکی از نتایج این حضور است. بسیاری از ناشران به ویژه ناشران بزرگ به استفاده از زیرساخت های اینترنتی تمایل پیدا کردند؛ در نتیجه در طول برگزاری نمایشگاه، تعداد درخور توجهی درخواست ipg از آن ها دریافت کردیم که بسیار ارزشمند بود. در مجموع بانک ملی ایران به عنوان حامی مادی و معنوی سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وی در پاسخ به اینکه تدبیر بانک ملی برای کاهش مسائل ناشران در نخستین روز های برگزاری نمایشگاه برای دسترسی به شبکه پرداخت با نصب به موقع دستگاه پُز، گفت: بی تردید تا حدودی مشکل وجود داشت؛ به عنوان مثال اگر ناشر پیش تر برای دریافت کد مالیاتی اقدام نموده بود، تخصیص دستگاه پُز در چند دقیقه انجام می شد، اما اگر ناشر پیش تر نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملی؛ بانک عامل نمایشگاه و دریافت کد مالیاتی، اقدام ننموده بود، بخشی از حجم فعالیت همکاران، به ثبت مشخصات ناشران در شبکه پرداخت کشور گذشت. مشخصات نزدیک به 1000 ناشر طی دو روز نخست نمایشگاه در این شبکه عضو شدند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد بانک ملی ایران با بیان اینکه اتاق رصد در محل برگزاری نمایشگاه از سوی بانک عامل، ایجاد شده بود، بیان نمود: همکاران در این اتاق، شبکه پذیرندگی را در لحظه رصد می کردند؛ بنابراین علاوه بر شبکه زیرساختی در شبکه پذیرندگی مسئله ای وجود نداشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2292

به "شبکه پرداخت در 11 روز نمایشگاه کتاب پایدار بود، نصب 70 کیلومتر کابل در مصلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه پرداخت در 11 روز نمایشگاه کتاب پایدار بود، نصب 70 کیلومتر کابل در مصلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید