شعار جهش فراوری مسؤولیت پذیری ایمیدرو را دو چندان می نماید

به گزارش سیلور 7، رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید براینکه شعار سال جاری، مسئولیت پذیری این سازمان توسعه ای را دوچندان خواهد نمود، گفت: در راستای رشد فراوری، سال گذشته 146 معدن کوچک و متوسط مقیاس در نقاط مختلف کشور احیا شد و پیش بینی می گردد در سال جدید تعداد بیشتری از اینگونه معادن، راه اندازی شوند.

شعار جهش فراوری مسؤولیت پذیری ایمیدرو را دو چندان می نماید

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به گفته خداداد غریب پور، معادن کوچک و متوسط به دلیل اشتغال زایی و گستردگی در نقاط مختلف کشور، می توانند در ایجاد اشتغال پایدار در بخش معدن و توسعه متوازن کشور نقش بسیار مهمی ایفا نمایند. در راستای طرح فعال سازی معادن کوچک و متوسط در نقاط مختلف کشور، با هدف فعال سازی معادن بخش خصوصی که به دلیل شرایط داخلی یا بین المللی نیمه فعال و یا تعطیل شده بودند، 146 مرود از این معادن از آذر ماه سال 97 تعریف و در سال 98 عملیاتی شدند.

رییس هیات عامل ایمیدرو یاداور شد: طرح احیای معادن کوچک و متوسط با مشارکت تشکل ها از جمله خانه معدن ایران و با هدف توسعه اشتغال و همچنین تامین بخشی از خوراک شرکت های عظیم از سوی شرکت تهیه وتولید مواد معدنی ایران به اجرا درآمد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین تفاهمنامه ای در راستای یاری به فعال سازی معادن کوچک با تولیدنمایندگان کنسانتره و گندله، از جمله شرکت های عظیم معدنی امضا شده است که به نقش آفرینی این معادن یاری خواهد نمود. سال گذشته تعداد 146 معدن تا اواخر اسفند سال 98 فعال شدند که طبق پیش بینی ها اشتغال 3000 نفری ایجاد نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 920

به "شعار جهش فراوری مسؤولیت پذیری ایمیدرو را دو چندان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار جهش فراوری مسؤولیت پذیری ایمیدرو را دو چندان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید