شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 150 نفر افزایش

به گزارش سیلور 7، وزارت بهداشت آمریکا گفت 14 نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا به 150 نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 150 نفر افزایش

به گزارش، وزارت بهداشت آمریکا گفت در شبانه روز گذشته 14 نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کشنده کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و قربانیان کرونا در این ایالت به 66 نفر افزایش یافته، و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا نیز به 150 نفر رسیده است.

این در حالی است که با شناسایی 2786 نفر در آمریکا که به این ویروس مبتلا هستند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر این کشور به 9197 رسید.

همچنین 106 نفر توانسته اند بهبودی خود را بدست آورند.

ویروس کرونا جان افراد زیادی را در سراسر آمریکا از سواحل شرقی تا سواحل غربی این کشور گرفته است و کارشناسان انتظار دارند این رقم به سرعت افزایش یابد. با تایید نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایالت ویرجینا، ابتلا به این ویروس در همه 50 ایالت آمریکا تایید شد و شمار قربانیان از 100 نفر گذشت. کرونا اکنون در همه ایالت های آمریکا شیوع پیدا کرده است.

: شومر: کرونا آمریکا را به سوی رکود اقتصادی سوق می دهد

جهش تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه/ رئیس مجلس سنای برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد

پیش از این دانشگاه جانز هاپکینز شامگاه چهارشنبه گفت که طی یک ساعت 300 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در همین حال رسانه ها به نقل از وزارت بهداشت آمریکا گزارش دادند که شیوع ویروس کرونا به مدت 18 ماه ادامه خواهد داشت و این کشور با مشکلاتی جدی روبرو می شود.

این آمار در حالی منتشر می شود که وزارت بهداشت آمریکا پیش تر هشدار داده بود که شیوع کرونا در این کشور 18 ماه یا بیشتر ادامه خواهد یافت و موج های متعددی خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 910

به "شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 150 نفر افزایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 150 نفر افزایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید