شمال 4 تا 6 درجه گرم تر می گردد

به گزارش سیلور 7، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در بعضی نقاط کشور طی سه روز آینده، گفت: از روز آدینه 3 مرداد دمای هوا در نوار شمالی بین 4 تا 6 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

شمال 4 تا 6 درجه گرم تر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز 1 مرداد در بعضی مناطق استان های اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر بارندگی و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در بعضی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، بعضی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و طی روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه هوای بیشتر مناطق کشور صاف پیش بینی می گردد، گفت: طی روزهای آدینه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 4 تا 6 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. همچنین طی دو روز آینده در اواخر وقت در سواحل دریای خزر وزش باد شدید خواهیم داشت و دریا مواج می گردد.

به گفته ضیاییان، طی فردا و پس فردا شرق دریای عمان مواج پیش بینی می گردد و در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا سرانجام هفته وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتی گراد و روز آدینه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1170

به "شمال 4 تا 6 درجه گرم تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمال 4 تا 6 درجه گرم تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید