عبدولی: 20 روز است تمرین کشتی ندارم و فقط کف خیابان کشتی می گیرم

به گزارش سیلور 7، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک 2016 گفت: به خاطر تعطیلی باشگاه ها، 20 روز است تمرین کشتی ندارم اما با دوستان کف خیابان کشتی می گیرم.

عبدولی: 20 روز است تمرین کشتی ندارم و فقط کف خیابان کشتی می گیرم

سعید عبدولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا، گفت: کرونا ما را هم خانه نشین نموده، فقط به پارک کنار خانه مان می روم و تمرین هوازی انجام می دهم. باشگاه ها که همه تعطیلند و نمی گردد رفت. 20 روز است تمرین کشتی ندارم و فقط در خیابان کشتی می گیرم. با چند تن از دوستان کف خیابان و روی آسفالت کشتی می گیریم. ما هر جا گیرمان بیاید، کشتی می گیریم.

وی ادامه داد: در خانه هم با پسرم گاهی تمرین می کنم. به هرحال باید خیلی نکات بهداشتی که گفته اند را رعایت کرد تا ان شاءالله این دوره تمام گردد و زندگی و تمرینات ما هم به روال عادی برگردد.

قهرمان مسابقات جهانی 2011 با اشاره به اینکه فکر می نماید المپیک به تعویق بیفتد، گفت: خبرها و مصاحبه های مسئولان ورزش ژاپن را می خواندم که گفته بودند امکان تعویق سه ماهه مسابقات المپیک وجود دارد. مسابقات گزینشی هم که کلا به تعویق افتاده است، البته باید همه چیز رسما از سوی کمیته بین المللی المپیک اعلام گردد.

عبدولی که قصد بازگشت به وزن 77 کیلوگرم را داشته با بیان اینکه این تعطیلی ها کار او را سخت تر نموده، توضیح داد: برنامه هایم کلا به هم خورد اما نگران هم نیستم، چون سلامتی بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. امیدوارم زودتر این مسائل رفع گردد و بتوانیم در اردوی تیم ملی طبق برنامه تمرین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 903

به "عبدولی: 20 روز است تمرین کشتی ندارم و فقط کف خیابان کشتی می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی: 20 روز است تمرین کشتی ندارم و فقط کف خیابان کشتی می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید