عراقچی: در صورت غیرسازنده بودن مذاکرات آن را متوقف می کنیم

به گزارش سیلور 7، رییس تیم مذاکره کننده ایران درنشست وین گفت : ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد ،نیستیم.

عراقچی: در صورت غیرسازنده بودن مذاکرات آن را متوقف می کنیم

به گزارش خبرنگاران، سید عباس عراقچی ظهر روز پنج شنبه پیش از شروع نشست وین در گفت وگویی شرح داد: همانطور که بارها گفته ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد نیستیم و این را امروز به روشنی می گوییم در همین جهت حرکت می کنیم.

وی با بیان این که امروز مجددا کمیسیون مشترک برجام برگزار می شود، اظهار کرد : ظرف دو روز گذشته رایزنی های فشرده ای با هیئت های مختلف داشتیم و امروز مجدداً کار را به شکل رسمی تر شروع می کنیم و امیدواریم کارگروه ها بتوانند در اسرع وقت دوباره تشکیل جلسه دهند و ما فرایند را طی کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان این که همانطور که بارها گفته ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمان بر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد، نیستیم و این را امروز به روشنی می گوییم و در همین جهت حرکت می کنیم اعلام نمود : اگر مذاکرات به سمتی سازنده ای که ما انتظار داریم به پیش برود ادامه پیدا می کند وگرنه متوقف خواهد شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1632

به "عراقچی: در صورت غیرسازنده بودن مذاکرات آن را متوقف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی: در صورت غیرسازنده بودن مذاکرات آن را متوقف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید