عضو نهاد حقوق بشر اندونزی: اجازه نمی دهیم اروپایی ها به ما حقوق بشر را یاد بدهند، مسلمانان نیازی به حقوق بشر آمریکایی ندارند

به گزارش سیلور 7، عضو نهاد حقوق بشر اندونزی گفت: آمریکا کوشش می نماید حقوق بشر موردنظر خود را در دنیا نشر دهد و همه ملت ها از آن پیروی نمایند، اما مسلمانان دارای حقوق بشر غنی هستند و نیازمند حقوق بشر آمریکا نیستند.

عضو نهاد حقوق بشر اندونزی: اجازه نمی دهیم اروپایی ها به ما حقوق بشر را یاد بدهند، مسلمانان نیازی به حقوق بشر آمریکایی ندارند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قم، حافظ عباس پیش از ظهر امروز در سمینار تخصصی حقوق بشر اسلامی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار گردید، با اشاره به ارزش و صندلی ایران در جهان اسلام گفت: کشور اندونزی دست در دست با ایران در جهان اسلام قرار گرفته است، تمدن ایران بسیار بزرگ است و ایران باید به این تمدن غنی مفتخر باشد و آن را افتخار بزرگی بداند.

عضو نهاد حقوق بشر اندونزی با بیان اینکه اندونزی می خواهد با حرکت کشورهای اسلامی نظیر ایران فعالیت کند، بیان نمود: اندونزی بیش از 300 سال توسط هلند مستعمره بود و امروز اجازه نمی دهیم کشورهای اروپایی به ما حقوق بشر را یاد بدهند بلکه می خواهیم با وحدت و همراهی کشور ایران آینده خود را بسازیم.

وی گفت: روحیه انقلاب اسلامی در اندونزی دمیده شد و این موضوع سبب شد ملت اندونزی با بهره گیری از انقلاب ایران به مقابله با حکومت های ظالم پرداخته و به موفقیت برسد.

عضو نهاد حقوق بشر اندونزی با یادآوری سفر خود به عراق اضافه نمود: وضعیت بسیار بدی در کشور عراق وجود دارد که مایه تأسف است، کشور اندونزی همانند عراق بود اما با بهره گیری از ایران و انقلابی که در این کشور ایجاد شد به پیشرفت های بسیار عظیمی رسیده و امروز نهمین اقتصاد جهان را دارد.

حافظ عباس با اشاره به لزوم همکاری های علمی و دینی ایران و اندونزی بیان نمود: جامعة المصطفی(ص) می تواند با مراکز علمی و دینی اندونزی همکاری داشته باشد، امروز وضعیت عمومی بسیار مناسب و رفاه بسیار خوبی در این کشور وجود دارد.

وی با ابراز اینکه استکبار کوشش می نماید جهان را آمریکایی و غربی کند، اضافه نمود: در این زمینه آمریکا کوشش می نماید حقوق بشر موردنظر خود را در جهان نشر دهد و همه ملت ها از آن پیروی نمایند اما مسلمانان دارای حقوق بشر غنی هستند و نیازمند حقوق بشر آمریکا نیستند.

عضو نهاد حقوق بشر اندونزی جهان اسلام را جهان صلح و آرامش دانست و گفت: نمی توان به بهانه حقوق بشر پا بر اسلام و ارزش های آن بگذاریم و هم جنس بازی را که موردنظر غرب است موردتوجه قرار دهیم چون ازنظر اسلام انسان دارای ارزش و صندلی بسیار بالایی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 427

به "عضو نهاد حقوق بشر اندونزی: اجازه نمی دهیم اروپایی ها به ما حقوق بشر را یاد بدهند، مسلمانان نیازی به حقوق بشر آمریکایی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو نهاد حقوق بشر اندونزی: اجازه نمی دهیم اروپایی ها به ما حقوق بشر را یاد بدهند، مسلمانان نیازی به حقوق بشر آمریکایی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید