فخری: عابدینی همچنان بهترین و آماده ترین سابریست ایران است، بچه ها کولاک کردند

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا، بچه ها کولاک کردند و هر چه شمشیرباز تاپ در آسیا بود را از پیش رو برداشتند.

فخری: عابدینی همچنان بهترین و آماده ترین سابریست ایران است، بچه ها کولاک کردند

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا گفت: مطمئن باشید هر چه قدر ما در شمشیربازی کار کنیم کشورهایی مانند ژاپن، قزاقستان و چین بیشتر از ما پول خرج می کنند و کار می کنند. شمشیربازی ایران هر روز بهتر از دیروز می گردد و نتایج اخیر نیز گویای همین مطلب است.

وی در ادامه اضافه کرد: در انتها بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا 3 سابریست ایران در جمع 8 نفر انتهای و 4 نفر در جمع 10 نفر برتر بودند. بچه ها کولاک کردند و هر چه شمشیرباز تاپ در آسیا بود را از پیش رو برداشتند. رهبری پیروز شد کیم، نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز المپیک را از پیش رو بردارد. وی حریفان قدرتمندی از هنگ کنگ و قزاقستان را نیز شکست داد و در نهایت به مدال نقره رسید.

سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: پاکدامن در این مسابقات فوق العاده بود و حریفان قدرتمند را شکست داد و در یک چهارم نهایی محمد فتوحی را شکست داد و به مدال برنز رسید. فتوحی هم در این مسابقات عملکرد خوبی داشت.

وی در ادامه به مجتبی عابدینی اشاره کرد و گفت: یکی از سایت های وابسته به نهادهای ورزشی در خبر شکست عابدینی از عنوان شوک بزرگ به شمشیربازی ایران استفاده کرد بود. برای من جالب بود که چرا پیروزیت سایر بچه ها و دو مدال کسب شده ایران را ندیدند؟ چرا عملکرد فتوحی، پاکدامن و رهبری را نمی بینند؟ زمانیکه عابدینی پیروز می شد همه می گفتند چرا فقط عابدینی در شمشیربازی مدال می گیرد اما حالا که من این بچه ها را آماده کرده ام و کولاک کردند همه می گویند چرا عابدینی پیروز نشده است! برای من جالب است برخی از سایت ها اینکه ایران دو نفر روی سکوی قهرمانی داشت شوک نمی دانند اما شکست عابدینی را شوک می دانند؟

فخری تاکید کرد: شکست عابدینی دلیلی بر کاستی و کم کاری او نیست. او همچنان بهترین و آماده ترین سابریست ایران است. در اردوی مشترک تیم ملی در مسکو تمام شمشیربازان به دنبال مسابقه با عابدینی بودند. او نتوانست خوب بازی کند چون فشار زیادی را تحمل می کند. این موضوع طبیعی است که برخی از روزها، روز ورزشکار نباشد حتی در این مسابقات کیم، هم در رده نهم ایستاد و این موضوع عجیبی نیست و امیدوارم عابدینی هر چه زودتر به گردونه مسابقات باز گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 842

به "فخری: عابدینی همچنان بهترین و آماده ترین سابریست ایران است، بچه ها کولاک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: عابدینی همچنان بهترین و آماده ترین سابریست ایران است، بچه ها کولاک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید