فدراسیون تجارت سنگاپور خواهان توسعه روابط مالی با اصفهان شد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون تجارت سنگاپور خواهان توسعه روابط و همکاری های مالی با اصفهان در بخشهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی شد.

فدراسیون تجارت سنگاپور خواهان توسعه روابط مالی با اصفهان شد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهانو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، اولیویا لام در نشست آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و سنگاپور گفت: این چهارمین سفر فدراسیون به ایران بوده و این سفرها اهمیت و صندلی ایران را در نزد سنگاپور نشان می دهد.

وی اضافه نمود: هیئت همراه 22 نفری از اعضای فدراسیون در بخش های زیرساخت ها، نفت و گاز ، حمل و نقل دریایی و هوایی، شیلات، ماشین آلات سنگین و سبک ، دارویی برای مذاکرات تجاری به اصفهان و تهران سفر نموده اند.

نایب رئیس فدراسیون تجارت سنگاپور ارتباط تجاری سنگاپور با ایران را محکم تر از رابطه با کشورهای آفریقایی دانست و اعلام کرد: در طول 10 سال گذشته روابط تجاری سنگاپور و ایران وارد مرحله جدیدی شده است .

وی توضیح داد: سنگاپور رابطه تجاری محکمی با ایران داشته، ولی به دلیل تحریم های سازمان ملل کاهش قابل ملاحظه ای در این روابط شاهد بودیم. امیدوار هستیم که در مذاکرات هسته ای 5+1 شاهد برداشتن مانع توسعه تجارت 2 کشور باشیم.

یو فو یی شون، مشاور ارشد فدراسیون سنگاپور با اشاره به تاریخ چندین هزار ساله ایران گفت: سنگاپور50 سال است که استقلال خود را جشن گرفته و این کشور مجموعه ای از ادیان ، مذاهب و تمدن های گوناگون است.

وی اعلام کرد: مردم و دولت هر کشور با هوش و درایت خود مسائل را حل نموده و امیدوار هستیم هر چه سریع تر مشکل تحریم ایران حل گردد و ایران با توجه به تاریخ خود می تواند چندین گام را در یک گام بردارد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: اصفهان و سنگاپور ظرفیت توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف را دارند.

خسرو کسائیان با اشاره به سفر چند ماه گذشته هیئت تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به سنگاپور اضافه نمود: اعزام هیئت های تجاری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری از جمله محور تفاهم نامه اتاق بازرگانی اصفهان و فدراسیون تجارت سنگاپور بود .

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه سنگاپور آمادگی دارد در بخش های مختلف استان اصفهان سرمایه گذاری کند، توضیح داد: سنگاپور دارای جمعیت 5 میلیون نفری بوده که سالانه 11 میلیون نفر گردشگر به خود جذب نموده و این نشان از توانمندی این کشور بوده که بیش از 2 برابر جمعیت خود را در سال ارائه خدمات اقامت می دهد.

وی خواهان پرواز مستقیم ایران به سنگاپور و بالعکس شد و گفت: ایران در مبادلات با کشورهای آسیای شرقی می تواند از ظرفیت سنگاپور استفاده کند.

کسائیان ارتباط نزدیک سنگاپور با کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا را مزیت تجاری این کشور برشمرد و اعلام کرد: افزایش تعاملات ایران با سنگاپور می تواند زمینه های جدیدی در تجارت با سایر کشورها را ایجاد کند.

وی با اشاره به توانمندی شرکت ها سنگاپوری در تصفیه آب در شرایط مختلف اعلام کرد: در پروژه های تصفیه پساب ها و نمک زدایی از آب می توان زمینه همکاری بین این شرکت ها با استان اصفهان ایجاد کند .

در انتها فعالان مالی استان اصفهان با هیئت تجاری سنگاپور به مذاکره تجاری پرداختند.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 256

به "فدراسیون تجارت سنگاپور خواهان توسعه روابط مالی با اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون تجارت سنگاپور خواهان توسعه روابط مالی با اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید