فرار نخست وزیر موقت تایلند از یک جلسه درپی هجوم معترضان

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: حمله مخالفان دولت تایلند به یک پایگاه نظامی در پایتخت منجر به لغو جلسه نخست وزیر موقت این کشور با کمیسیون انتخابات شد.

فرار نخست وزیر موقت تایلند از یک جلسه درپی هجوم معترضان

با سفر ارزان به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز؛ معترضان ضد دولتی در بانکوک با هجوم به یک پایگاه نظامی نخست وزیر موقت این کشور را که در جلسه ای با کمیسیون انتخابات شرکت نموده بود مجبور به فرار کردند.

درپی این اعترضات جلسه لغو شد و نماینده های کیسیون انتخابات اعلام کردند جلسه را به روز دیگری موکول خواهند کرد. معترضان خواستار کناره گیری کامل خانواده شیناواترا از سیاست بوده و از دولت می خواهند تا پیش از برگزاری انتخابات اصلاحاتی در قوانین دولت صورت دهد.

یینگلاک شیناواترا هفته گذشته از سمت نخست وزیر تایلند کنار گذاشته شد اما دولت موقت همچنان در قدرت حضور دارد. یکی از معترضان گفت: آنها حق برگزاری انتخابات را ندارند. دولت درباره وظایفش صحبت می نماید اما دراین باره باید از مردم سوال کند. باید درباره مردمی سوال کند که در جریان اعتراضات جان خود را از دست داده اند. مساله ای که هرگز به آن اشاره نشده است.

چندین ساعت پیش درحمله افراد مسلح با نارنجک دستی به معترضان مخالف دولت دست کم سه نفر در بانکوک کشته شده و 20 تن دیگر نیز زخمی شدند. این مهمترین حادثه پس از اعترضات گسترده ماه فوریه به شمار می رود که در جریان آن 5 نفر کشته شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 465

به "فرار نخست وزیر موقت تایلند از یک جلسه درپی هجوم معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار نخست وزیر موقت تایلند از یک جلسه درپی هجوم معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید