فرمانداران و مسئولان یزد برای فرهنگ سازی زکات اقدام مؤثر نمایند

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشست شورای زکات استان یزد گفت: از فرمانداران و مدیران می خواهیم که نسبت به فرهنگ سازی اعطای زکات و تدوین برنامه های خوب و اجرایی در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانداران و مسئولان یزد برای فرهنگ سازی زکات اقدام مؤثر نمایند

وی توضیح داد: مسئولان باید برای استفاده بهینه از اعتباراتی که از زکات تعلق می گیرد برنامه ریزی دقیق داشته باشند تا قدم خوبی در راستای رفع مسائل مردم برداشته گردد.

استاندار یزد بیان نمود: اگر بتوانیم پروژه ها و برنامه هایی در سطح استان اجرا کنیم که مردم به عینه تاثیر زکات را در فعالیت های مختلف ببینند، به طور قطع قدم بسیار خوبی برداشته شده و فرهنگ سازی لازم صورت می گیرد.

طالبی ادامه داد: هر چه بتوانیم اهتمام نسبت به اجرای این فریضه داشته باشیم، نگاه حق تعالی به گونه ای است که ما برکت بیشتری از زکات و موارد مشمول آن خواهیم برد به همین دلیل باید سعی کنیم در این زمینه توجه خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی توضیح داد: به مدد زکات علاوه بر اینکه می توانیم برنامه های بهتری را در سطح شهرستان ها و استان اجرا کنیم، شاهد افزایش درآمد و گردش مالی روستاییان و شهرها در این حوزه نیز هستیم.

استاندار یزد اظهار داشت: باید در کنار هم شرایط خوبی در استان ایجاد کنیم که از برکات این شورا در سطح استان و شهرستان ها استفاده گردد و به این وسیله بخشی از مسائل مردم رفع گردد.

طالبی تاکید نمود: در دولت اقدامات گسترده ای در راستای محرومیت زدایی از جامعه و توجه به نیازمندان انجام شده و حتی بعضی مواردی که در راه این کار مانع ایجاد می کرد رفع شده و بعضی ساز و کارهای جدید برای تقویت فعالیت های محرومیت زدایی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت اهتمام بسیار ویژه ای نسبت به رفع مسائل مردم دارد و تمام کوشش خود را به کار بسته است، مطرح کرد: در کنار دولت باید دیگر بخش ها هم که مسئولیت در این زمینه دارند، کوشش خود را به کار بسته و همه دست به دست هم داده و در راستای رفع مسائل مردم حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 142

به "فرمانداران و مسئولان یزد برای فرهنگ سازی زکات اقدام مؤثر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران و مسئولان یزد برای فرهنگ سازی زکات اقدام مؤثر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید