مجیدی 3 ساله تمدید کرد؛ قدردانی ویژه فرهاد از مدیرعامل آبی پوشان

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- فرهاد مجیدی رسما قرارداد خود را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد.

مجیدی 3 ساله تمدید کرد؛ قدردانی ویژه فرهاد از مدیرعامل آبی پوشان

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه و در جلسه با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ قرارداد خود را به مدت سه سال و تا انتها فصل 1403-1402 تمدید کرد. پیش از این باشگاه استقلال از توافق با مجیدی جهت تمدید قرارداد سه ساله خبر داده بود و امشب به طور رسمی این قرارداد منعقد شد.

مجیدی پس از رسمی کردن قرارداد خود در اینستاگرام نوشت: امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه ساز خبرهای خوب و مهمی برای باشگاه محبوب مان خواهد بود. وظیفه خودم می دانم که از درایت مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر کنم و بدون تردید این آغاز یک جهت تاریخی برای استقلال خواهد بود.

حالا با گذشت 22 روز از توافق اجرا شده میان آجورلو و مجیدی، امشب سرمربی استقلال به ساختمان باشگاه رفت تا رسماً قرارداد خود را به مدت سه سال با آبی پوشان تمدید کند؛ مجیدی در شرایطی به باشگاه رفت که اعضای هیات مدیره هم در باشگاه حضور داشتند. باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از تمدید قرارداد مجیدی داد و با انتشار تصویری از مصطفی آجورلو در کنار فرهاد مجیدی، نوشت: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه و در جلسه با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ قرارداد خود را به مدت سه سال و تا انتها فصل 1403-1402 تمدید کرد؛ پیش از این باشگاه استقلال از توافق با مجیدی جهت تمدید قرارداد سه ساله خبر داده بود و شب گذشته به طور رسمی این قرارداد منعقد شد.

مجیدی که در ماه های گذشته با مدیران باشگاه استقلال به اختلاف رسیده بود، پس از حضور آجورلو بارها از وی قدردانی نموده و امشب نیز بار دیگر در پیغام اینستاگرامی خود از زحمات مدیرعامل باشگاه تشکر کرد تا نشان بدهد برخلاف گذشته، روابط میان سرمربی و مدیرعامل آبی پوشان در برترین شرایط ممکن واقع شده است.

تیم فوتبال استقلال که روز چهارشنبه در هفته اول فصل نو لیگ برتر باید به مصاف طرفدار تهران برود، امروز در آخرین ملاقات محبت آمیز پیش فصل به مصاف تیم ملی دانشجویان رفته است. شاگردان فرهاد مجیدی برای کسب آمادگی و هماهنگی بیشتر قبل از آغاز لیگ برتر، از ساعت 14:05 امروز در زمین کمپ تیم ملی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفته اند تا آخرین شرایط شرایط بدنی خود را مورد ارزیابی قرار بدهند.

سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی 11 بازیکنی هستند که فرهاد مجیدی برای بازی با تیم ملی دانشجویان انتخاب نموده است. به نظر می رسد این نفرات نزدیک ترین بازیکنان به ترکیب استقلال در فصل نو به ویژه بازی هفته اول مقابل طرفدار تهران باشند؛ هرچند بعضی از خریدهای نو این تیم ازجمله روزبه چشمی به علت دیر اضافه شدن به تیم ممکن است در آینده در جمع نفرات اصلی آبی ها قرار بگیرند.

فرهاد مجیدی چندی قبل در یک مصاحبه رسمی گفت 3 بازیکن خارجی را مد نظر دارد و این نفرات تا قبل از آغاز لیگ برتر به ایران سفر خواهند کرد. این در حالی است که در فاصله سه روز تا آغاز مسابقات استقلال در لیگ برتر تنها کوین یامگا مدافع- وینگر فرانسوی به ایران آمده و قراردادش را امضا نموده است. در این خصوص حدس های زیادی درباره دو بازیکن خارجی دیگر انجام شد اما تا این لحظه مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

در این باره گفته می گردد بازیکنانی که مجیدی زیر نظر داشت یا کیفیت قبلی خود را نداشتند یا اینکه از نظر اقتصادی پیشنهادهای بالایی داده بودند. از طرف دیگر در صورت جذب 3 بازیکن خارجی دو بازیکن باید از فهرست تیم کنار گذاشته می شدند. در حال حاضر اصلی ترین احتیاج مجیدی به جذب مهاجم خارجی بود اما محتمل است این مساله منتفی گردد. سرمربی استقلال میخواهد با توجه به اینکه جابجایی لیگ برتر تا اواسط آبانماه ادامه دارد، در بازی های اولیه لیگ برتر شرایط مهاجمان خود را ببیند و در صورتی که احساس احتیاج به مهاجم خارجی کرد، از باشگاه بخواهد یک بازیکن را جذب کند. در این شرایط به نظر می رسد استقلالی ها فقط با یامگا و یک بازیکن خارجی لیگ را آغاز نمایند و شاید در ادامه یک یا دو بازیکن خارجی دیگر به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1897

به "مجیدی 3 ساله تمدید کرد؛ قدردانی ویژه فرهاد از مدیرعامل آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی 3 ساله تمدید کرد؛ قدردانی ویژه فرهاد از مدیرعامل آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید