بازسازی منزل: بازسازی مسجد تاریخی حاج ابراهیم در قالب پروژه مشارکتی

به گزارش سیلور 7، میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، بازسازی مسجد تاریخی حاج ابراهیم در قالب پروژه مشارکتی صورت می پذیرد.

بازسازی منزل: بازسازی مسجد تاریخی حاج ابراهیم در قالب پروژه مشارکتی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احسان نورانی گفت: در پی اجرای پروژه های مشارکتی بازسازی و احیای بناهای تاریخی با هدف حفاظت و نگهداری از این آثار، مسجد تاریخی حاج ابراهیم از بناهای مربوط به دوره قاجار که در بخشی از بافت تاریخی شهر قزوین و در تقاطع خیابان مولوی و انصاری واقع شده، در قالب پروژه مشارکتی با هیات امنا و نظارت کارشناسان اداره کل ساماندهی و بازسازی می گردد.

معاون میراث فرهنگی قزوین اضافه کرد: در این پروژه بازسازیی اقداماتی همانند بازسازی بدنه بیرونی بنا، استحکام بخشی و بازسازی شیروانی، استحکام بخشی و بازسازی سقف آب انبار، اجرای کانال های دفع رطوبت کف مسجد، بازسازی بدنه داخلی مسجد و کف سازی در حال اجرا است.

مسجد و آب انبار حاج ابراهیم در انتهای بازارآهنگرها و محله دیمج شهر قزوین واقع شد. این بنای تاریخی در اواخر سده سیزدهم هجری به وسیله حاج محمد ابراهیم که از سرشناسان و توانگران شهر قزوین بود، احداث شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1947

به "بازسازی منزل: بازسازی مسجد تاریخی حاج ابراهیم در قالب پروژه مشارکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی مسجد تاریخی حاج ابراهیم در قالب پروژه مشارکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید