مسائل بانکی مانع خرید ال پی جی ایران توسط اندونزی شد

به گزارش سیلور 7، نماینده اندونزی در اوپک با اشاره به این که کشورش خریدار همه ال پی جی تولیدی ایران است به بعضی موانع در این زمینه نظیر مسائل در پرداخت پول اشاره نمود و گفت، هنوز هیچ قراردادی در این زمینه به امضای دو کشور نرسیده است.

مسائل بانکی مانع خرید ال پی جی ایران توسط اندونزی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نماینده اندونزی نزد اوپک روز دوشنبه گفت، نفت 45 دلاری بد نیست و اگر قیمت ها در این سطح باقی بماند، هیچ فوریتی برای فریز فراوری وجود نخواهد داشت.

به رغم ناکامی فراوری کنندگان عضو و غیر عضو اوپک در رسیدن به توافق نفتی بر سر فریز فراوری در نشست دوحه، قیمت نفت بعد از رسیدن به پایین ترین رقم 12 سال گذشته در اواسط ماه ژانویه، به طور کلی روند رو به رشد خود را حفظ نموده است.

ویجیاوان پراویراتمادجا، در حاشیه یک نشست انرژی در ابوظبی گفت: قیمت 45 دلار خیلی هم بد نیست... اگر قیمت ها در همین حد باقی بماند، احتیاجی به فریز فراوری نیست. فوریتی برای چنین توافقی وجود ندارد.

وی اضافه نمود، نفت بشکه ای 50 تا 60 دلار احتمالا ایده آل خواهد بود، اما همچنان نسبتا ارزان است. اندونزی که در دسامبر سال گذشته مجددا به اوپک پیوست، برای تداوم فعالیت صنعت نفت و گاز خود به بشکه ای 50 دلار احتیاج دارد.

پراویراتمادجا با اشاره به بعضی موانع در زمینه واردات ال پی جی اندونزی از ایران نظیر مسائل در پرداخت پول گفت، هنوز هیچ قراردادی در این زمینه به امضای دو کشور نرسیده است.

هرچند تحریم ها علیه ایران بر اساس توافق هسته ای در ماه ژانویه برداشته شده، اما تحریم های مجزای وضع شده از سوی دولت آمریکا در زمینه معاملات اقتصادی که همچنان پابرجاست، کوشش ها برای تجارت با ایران را مختل نموده است.

پراویراتمادجا از اظهارنظر در خصوص میزان ال پی اجی ای که اندونزی از ایران وارد خواهد نمود خودداری نمود و تنها به بیان این موضوع بسنده کرد که اندونزی هر چه آنها داشته باشند را خواهد خرید به شرطی که ال پی جی ایران با شرایطی بهتر نسبت به سایر منابع عرضه گردد.

169

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 422

به "مسائل بانکی مانع خرید ال پی جی ایران توسط اندونزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بانکی مانع خرید ال پی جی ایران توسط اندونزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید